آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان و دکتر زنگانه استاندار در پیامی از استقبال گرم و پر شور هم استانی‌ها از رئیس جمهور قدردانی کردند.

متن پیام آیت اله سید کاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان و دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان که در سایت اطلاع رسانی استانداری منتشر شده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استقبال گرم و پر شور مردم شریف استان گلستان از ریاست محترم جمهور و اعضای هیات دولت در سفر دوم ایشان به سرزمین برادری و وحدت بار دیگر نشان دهنده تعهد و دلبستگی عمیق و راسخ آنان به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) و شهیدان و اظهار پیوند ناگسستنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بود.

این حضور گسترده در شرقی‌ترین و غربی‌ترین نقطه استان، در گرگان، گنبدکاووس و مراوه‌تپه مایه ناامیدی دشمنان و موجب قوت قلب دوستداران انقلاب ونظام در سراسر ایران وجهان گردید و باید از این بابت خداوند متعال را شکر گزار باشیم بدون تردید این سفر نیز همانند سفر اول برکات وثمرات ارزشمندی برای این خطه و مردم عزیز آن بدنبال خواهد داشت.

بر این اساس ما برخود لازم میدانیم از عموم مردم صمیمی و خون گرم استان اعم از شیعه وسنی، اقوام و اقشار مختلف مردم، صدا و سیما و رسانه‌ها صمیمانه و متواضعانه تشکر و قدر دانی به عمل آوریم و از خداوند متعال برای آنان بهترین‌ها را طلب نماییم. هم چنین لازم است از همه مسئولین و دست اندر کاران امور اجرایی، امنیتی، قضایی، نظامی و انتظامی استان که با همکاری وهمدلی مسئولیت تدارک این سفر به یادماندنی را برعهده داشتند، سپاسگزاری به عمل آید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید کاظم نورمفیدی و علی محمد زنگانه استاندار گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.