قرار گرفتن دانشگاه رازی در رتبه نهم بین دانشگاه‌های جامع کشور

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه از قرار گرفتن این دانشگاه در رتبه نهم بین دانشگاه‌های جامع کشور طبق آخرین نظام رتبه بندی ISC خبر داد.

مصطفی مصطفایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : طبق آخرین نظام رتبه بندی ISC (پایگاه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام) جایگاه دانشگاه رازی در بین دانشگاه‌های جامع کشور سه پله ارتقاء پیدا کرده و از رتبه دوازدهم به رتبه نهم رسیده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه این برای اولین بار است که این دانشگاه در جمع ۱۰ دانشگاه جامع برتر کشور قرار می‌گیرد، عنوان کرد: دانشگاه رازی براساس شش شاخص ارزیابی شده توسط نظام رتبه بندی ملی ISC به این جایگاه دست پیدا کرده است.

وی گفت: نظام رتبه‌بندی ملی ISC هرسال دانشگاه‌های کشور را براساس چند شاخص شامل شاخص آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری، بین المللی سازی، اثرگذاری اقتصادی و خدمات اجتماعی، زیرساخت و تسهیلات ارزیابی می‌کند.

مصطفایی تصریح کرد: بر اساس این ارزیابی دانشگاه رازی در شاخص آموزش رتبه ۲۲، در شاخص پژوهش رتبه هشتم، در شاخص فناوری و نوآوری رتبه هشتم، در شاخص بین‌المللی‌سازی رتبه ۲۲، در شاخص اثرگذاری اقتصادی رتبه هفتم و در شاخص خدمات اجتماعی، زیرساخت و تسهیلات رتبه هفتم را کسب کرده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.