خوزستان محل ملی شهدای کشور است

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از مهر ماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا حدود ۲۳ یادواره را در شهر‌های مختلف استان برگزار کنیم.

سردار سید محمود میرفیضی گفت: نیروی انتظامی در حدود ۶۲۳ شهید را تقدیم انقلاب و امنیت کرده لذا بر اساس این از مهر ماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا حدود ۲۳ مورد یادواره را در شهر‌های مختلف استان برگزار کنیم که امروز در شهرستان اهواز و شهرستان دزفول دو مورد از این یادواره‌ها برگزار خواهد شد.

او با اشاره به این موضوع که باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است ادامه داد: موضوع برگزاری یادوار‌ها ادامه دارد تا برسیم به کنگره شهدای استان که در اسفند ماه برگزار می‌شود و یک اجلاسیه شهدا داریم که مجموع کل شهدای استان و شهدای نیروی انتظامی که در زمان جنگ تحمیلی در استان خوزستان شهید شده‌اند را در بر می‌گیرد.

فرمانده انتظامی خوزستان می گوید: مجموع شهدای نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار نفر است که قاعدتاً بالای ۸۰ درصد از آن‌ها در زمان جنگ تحمیلی در استان خوزستان بوده است.

به گفته او امروز یادواره شهدای اهواز یادواره‌ای خاص است، چون جدای از شهدای اهواز مراسم ۱۱ نفر از کارکنانی که اخیراً در شهرستان راسک شهید شده‌اند نیز در بر می‌گیرد.

سردار میرفیضی با اشاره به این موضوع که همه شهدا بر گردن ما حق دارند گفت: یادواره شهدا در واقع یادآوری برای من و همکارانم است تا بدانیم این شهدا انتظار دارند که ما راه آن‌ها را ادامه بدهیم و از آن مهمتر خادم خوبی برای مردم، خاصه مردم استان خوزستان باشیم همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم خوزستان داشتند فرمودند:  استان خوزستان محل ملی شهدای کشور است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: افتخار پلیس این است که خادم بهترین مردم دنیاست و در جغرافیای استانی هم باز افتخارمان این است که خادم مردم استان خوزستان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.