مسابقات رنکینگ برترین‌های بدمینتون بانوان کشور در زنجان آغاز شد

مسابقات رنکینگ برترین‌های بدمینتون بانوان کشور، انتخابی تیم ملی از امروز آغاز شد.

مسابقات رنکینگ برترین‌های بدمینتون بانوان کشور، انتخابی تیم ملی از امروز سه شنبه در محل آکادمی استاد محمود انصاری واقع در اراضی پایین کوه شهر زنجان آغاز شد.

در این مسابقات سالانه بهترین ها از هر استان بدون محدودیت سنی البته با کسب امتیازات لازم به رقابت می پردازند که آیسان شوریده، فاطمه مقدم و نسترن کرمی بهترین های زنجان نیز برای شرکت در این مسابقات معرفی شده اند.

رییس هیات بدمینتون استان زنجان در حاشیه افتتاحیه این رقابت ها گفت: ۵۱ بانوی بدمینتون باز ایرانی از سراسر کشور که جزو برترین ها قرار دارند در این رخداد مهم حضور یافته اند.

غلامرضا باقری افزود: این بازیکنان طبق شاخص ها و بر مبنای امتیازات کسب شده به صورت یک و ۲ نفره در جدول مقدماتی و اصلی به رقابت می پردازند.

وی اظهار داشت: بر خلاف رویه سال های گذشته و طبق تصمیم کمیته های تیم ملی و فنی چهار نفر اول این رقابت ها با مجموع رنکینگ و برترین ها به تیم ملی دعوت می شوند.

این مسوول ادامه داد: پیش از این شمار دعوت کنندگان به تیم ملی بدمینتون با نفرات بیشتری به تعداد ۱۰ با ۱۲ نفر انجام می گرفت اما این رویه تغییر کرده است.

باقری افزود: هر چند این یک نوع سختگیری محسوب می شود اما انگیزه بالایی را برای تصاحب رتبه های برتر در بین بازیکنان بوجود می آورد.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت ها در شیفت صبح و بعدازظهر و طبق جدول برگزار می شود و مراسم پایانی و معرفی نفرات در روز جمعه، هشتم دی ماه جاری به پایان می رسد.

رییس هیات بدمینتون استان زنجان تصریح کرد: زنجان یکی از پایگاه‌های اصلی بدمینتون در کشور است که در سال جاری برای چندمین بار از رویدادهای کشوری این رشته ورزشی در بخش مردان و زنان میزبانی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.