مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان:

تخلیه ساختمان شهرداری سمنان منوط به تصمیم دستگاه قضا است

کرم‌زاده گفت: فسخ قرارداد و ابلاغ اظهارنامه حکم تخلیه ساختمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در اختیار اداره‌کل زندان‌های استان وجاهت قانونی ندارد و تصمیم فسخ قرارداد با دستگاه قضا است.

کرم‌زاده در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر سمنان در نشست داخلی خود، حکم تخلیه ساختمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری که در اختیار اداره‌کل زندان‌های استان قرار دارد، به دلیل پرداخت‌نشدن اجاره از زمان استقرار تاکنون، به شرکت طرف قرارداد ابلاغ کردند.

وی ادامه داد: پرداخت اجاره ساختمان در اختیار اداره زندان‌ها بر عهده سرمایه‌گذار و بهره‌بردار کاروانسرای تاریخی سمنان بود و اکنون به دلیل محقق نشدن تعهدات، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی متعهد پرداخت شده است.

کرم‌زاده تصریح کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان خانه تاریخی تدین در مالکیت خود را به عنوان اجاره در اختیار سازمان فرهنگی گذاشت و این سازمان هم هیچ اجاره‌ای از ابتدای استقرار تا کنون پرداخت نکرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به رعایت انصاف در امور اضافه کرد: حرکت شورای اسلامی شهر پذیرفته نیست؛ میراث فرهنگی ضامن پرداخت اجاره است و نامه مکتوب به شهرداری برای پرداخت تا پایان امسال ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.