با هدف نظارت برقیمت ها صورت گرفت

تدوام طرح نظارت بر بازار استان با حضور گشت های مشترک

با هدف کنترل قیمت ها ، طرح نظارت بر بازار استان کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور گشت مشترک جهاد کشاورزی ، بازرسی و تعزیرات حکومتی همچنان ادامه دارد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان درحاشیه بازدید از بازار یاسوج گفت: باتوجه به اینکه به نظرمی رسید برخی افزایش قیمت‌ها دربازار همچنان متاثراز شب یلدا بود ،گشت مشترک تعزیزات‌ حکومتی ، بازرسی و جهادکشاورزی با حضور در بازار یاسوج ، قیمت ها را کنترل و با فروشندگانی که بالاتر از نرخ های مصوب افزایش قیمت داشتند برخورد شد.

معتمدی پور افزود: با حضور گروهای مشترک نظارت سعی شد برخی اشکالات در بحث قیمت گذاری کالاها شناسایی و در کارگروه اقتصادی مطرح ومرتفع گردد.

وی درمورد افزایش قیمت گوشت قرمز افزود: بیشترین افزایش قیمت گوشت در شهریاسوج است چراکه این افزایش ناشی ازشرایط اقلیمی و حضورعشایر دامدار درمناطق گرمسیری است که با تصمیمات اتخاذ شده درکارگروه اقتصادی تلاش شد این افزایش قیمت کنترل شود.

 رییس سازمان‌جهاد کشاورزی همچنین عنوان کرد: درچند روز اخیر شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ دراستان بودیم‌که ازنظر تولید مرغ عملا در استان مشکلی نداریم و امیدواریم با افزایش میزان ‌تولید و همین طور کاهش نهاده های دامی که درچند روزآینده اتفاق می افتد ، شاهد کاهش قیمت‌گوشت مرغ در بازار نیز باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.