طرح گردشگری دیرین‌شناسی چهارمحال و بختیاری عملیاتی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مجری طرح پیشنهادی گردشگری سنگواره و دیرین‌شناسی مشخص و این طرح سریع‌تر عملیاتی شود.

محمدکاظم منزوی در پنجمین کمیسیون گردشگری و کسب‌وکار‌های وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اجرای هر طرح در بخش‌های مختلف به صدور مجوز‌های قانونی و مجری نیاز دارد.

وی افزود: بهره‌مندی از توان و تخصص کارشناسان علمی زمین‌شناسی به‌منظور عملیاتی شدن طرح گردشگری سنگواره و دیرین‌شناسی چهارمحال و بختیاری در دستور کار کمیسیون گردشگری و کسب‌وکار‌های وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


منزوی تصریح کرد: به‌منظور بهبود فضای کسب‌وکار به‌ویژه در حوزه گردشگری باید تصمیم‌گیری‌ها منطبق بر قانون و در راستای حمایت از کارآفرینان باشد.

وی یادآور شد: طرح‌های سرمایه‌گذاری نیازمند تسهیلات بانکی به‌ویژه در حوزه گردشگری از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

منزوی با اشاره به واگذاری زمین‌های ملی به سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری یادآور شد: در صورت عمل نکردن به تعهدات و انحراف در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری، این زمین‌ها بازپس‌گیری اگر به و به سرمایه‌گذاران واجد شرایط جدید واگذار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.