تعاونی های خاش رصد می‌شوند

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش گفت: به منظور نظارت بر عملکرد شرکت‌های تعاونی و شناسایی و رفع موانع و مشکلات آنها، کار رصد و پایش در این شهرستان به طور مستمر انجام می‌شود.

هوشنگ ریگی در حاشیه بازدید از چند شرکت تعاونی خاش گفت: موضوع رصد شرکت‌های تعاونی و آسیب شناسی مشکلات بخش تعاون به ویژه تعاونی‌های مشکل دار در دولت سیزدهم به صورت عملیاتی دنبال می‌شود و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی اصلی پیشبرد این رویکرد است.

وی افزود: بر اساس تأکید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همه مدیران اداره‌های تابعه شهرستانی، باید گزارش بازدیدها و نظارت بر شرکت‌های تعاونی را هر ماه به اداره کل ارائه دهند تا اطلاعات جامعی از نقاط قوت و ضعف بخش تعاون گردآوری شود.

‌رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش ادامه داد: در این شهرستان برنامه بازدید از تعاونی‌ها با محوریت این اداره و همکاری و تعامل فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام می‌شود.

‌ریگی گفت: تشکیل تعاونی تأمین نیاز مشاغل خانگی در شهرستان خاش هدفگذاری شده است و بزودی عملیاتی خواهد شد.

‌وی اظهار کرد: یکی دیگر از حوزه‌های پرکشش اشتغال شهرستان خاش، موضوع گردشگر پذیر بودن آن است که می‌توان با راه اندازی شرکت‌های تعاونی گردشگری، به این حوزه نیز رونق بخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار