صلیب سرخ جهانی: هیچ واژه‌ای نمی‌تواند عمق رنج بشری در غزه را توصیف کند

دبیر کل جمعیت صلیب سرخ جهانی خواستار پایبندی رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی شد.

گرچه کشور‌های غربی چشم خود را به روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته اند، اما سازمان‌های بین المللی و نهاد‌های مردمی به طور پیوسته در حال انتقاد از اسراییل به دلیل نسل کشی فلسطینیان در نوار غزه هستند. 

به نقل از الجزیره، جمعیت صلیب سرخ جهانی بار دیگر از رژیم صهیونیستی خواست به قوانین بین الملل و بشردوستانه پایبند باشد. 

جاگان جاپاگان، دبیر کل جمعیت صلیب سرخ جهانی امروز با اشاره به وسعت ویرانی‌های رخ داده در غزه اعلام کرد هیچ واژه‌ای نمی‌تواند عمق رنج بشری در غزه را توصیف کند. 

وی در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) خاطر نشان کرد: در این جنگ غیرنظامیان و نیرو‌های امدادی بیشترین بها را پرداخت کردند و برخی از آن‌ها در این راه جان خود را از دست دادند. 

جاپاگان تاکید کرد: قوانین بین المللی همچنان برای حفاظت از جان غیرنظامیان در تاریک‌ترین زمان‌ها پابرجاست و غیرنظامیان عاجزانه نیازمند اجرای آن هستند. 

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که انتقاد‌های سازمان ملل از رژیم صهیونیستی باعث شد این رژیم حاضر به تمدید اقامت دو تن از کارکنان این نهاد برای کمک رسانی‌ها به غزه نشود. همچنین قطعنامه شورای امنیت که جمعه گذشته به تصویب رسید علی رغم درخواست برای افزایش کمک رسانی‌ها به غزه، به دلیل عدم تمایل اسراییل به این کار ره به جایی نبرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۷ دی ۱۴۰۲
یعنی سازمان ملل گیر وتو آمریکاست یعنی همه مثل بره باید بشینید تا این سیاسیون بیسواد مدرک پولی برای دنیاوتصمیم بگیرندجالبه حقوق بشر را کسی فرماندهی میکند که خودشان را حیوان میدانندوجز پول به هیچ چیز نگاه نمی کنند وجالبه شیطان مظهر بدی درتمامی اعتقادات حتی بُت پرستان میباشد میپرستند ودشمن درجه یک بشریت میباشند وهیچگاه از عقل استفاده نمیکنند
Ukraine
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۷ دی ۱۴۰۲
اینقدر فلسطینیا رو خسته کردن که با هر مصیبتی میسازن
آخرین اخبار