نتایج روز سوم مسابقات لیگ والیبال کشور در شهرکرد

سومین روز مسابقات لیگ جوانان کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری پیگیری شد.

در دومین روز لیگ والیبال جوانان کشور هفت دیدار برگزار شد که تیم‌های پاس گرگان، طبیعت تهران، ایفاسرام اردکان و فولاد سیرجان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

دومین روز این رقابت‌ها با هفت دیدار پیگیری شد و تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، طبیعت، پاس گرگان، شهرداری ارومیه، سایپا، ایفاسرام اردکان و فولاد سیرجان برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

در این دیدار‌ها گیتی‌پسند سه بر صفر مس رفسنجان را شکست داد، دیدار تیم‌های طبیعت تهران و شف هوو با حساب سه بر یک به نفع تیمی تهرانی خاتمه یافت و پیکان نیز ۲ بر سه برابر پاس گرگان شکست خورد و شهرداری ارومیه نیز سه بر ۲ از سد شهداب یزد گذشت.

در سومین روز از این رقابت‌ها نیز شهرداری ارومیه ۲ بر سه مغلوب چادر ملو شد، دیدار ایفاسرام و سیرجان با سه بر یک به صعود تیم سیرجانی خاتمه یافت و نیان الکترونیک ۲ بر سه مغلوب سایپا شد، شهداب یزد سه بر صفر شهرداری گنبد را شکست داد، پیکان سه بر ۲ از سد طبیعت تهران گذشت، هورسان سه بر صفر نتیجه را به شف‌هو واگذار کرد.


بیشتر بخوانید


در دیگر دیدار‌های این گروه، مس رفسنجان با نتیجه سه بر صفر مغلوب پاس گرگان شد، سایپا سه بر ۲ چادرملو را شکست داد، ایفاسرام سه از یک شهرداری گنبد گذشت و نیان‌الکترونیک نیز یک بر سه از فولاد سیرجان ایرانیان شکست خورد.

مسابقات والیبال جوانان کشور در چهارمحال و بختیاری با حضور ۱۴ تیم منتخب در ۲ گروه در حال پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار