ارومیه میزبان دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار

مدیرکل دفتر امور زنان استانداری آذربایجان غربی گفت: دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، با محوریت «زنان، نقش آفرینان آینده» در ارومیه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، با محوریت «زنان، نقش آفرینان آینده» در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در شهرستان ارومیه برگزار می‌شود.

نیر الهامی با بیان اینکه کنگره ملی بانوان تاثیرگذار فرصتی است تا بانوان تاثیرگذار از سراسر استان، در زمینه‌های مختلف، با یکدیگر آشنا شوند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، به تشریح اهداف برگزاری این کنگره پرداخت و گفت: معرفی الگوی زن ایرانی - اسلامی، تقویت جریان زن انقلابی، معرفی زنان نخبه ایرانی و معرفی بانوان تاثیرگذار ملی و استانی، فراهم سازی زمینه ارتباط، نخبگان کارآفرینان و کنشگران و فعالان در حوزه زنان و ایجاد گفتمان حول محور کنگره بانوان تاثیرگذار در جامعه ایرانی از  جمله اهداف این کنگره است.

وی توان افزایی و ارتقای ظرفیت‌های علمی و اجرایی بانوان در استان، تشکیل گروه‌ها و صندوق‌های حمایتی و ایجاد فرایند‌های حمایتی، ایجاد سمن‌ها و مراکز تخصصی توسط بانوان با راهبری توسط بانوان نخبه استان، افزایش مشارکت بانوان جامعه در حل مسائل استان و مردمی سازی کنگره ملی و استانی بانوان تاثیرگذار و تبدیل شدن کنگره از یک رویداد صرفا دولتی به یک رویداد مردمی را از دیگر اهداف کنگره زنان تاثیرگذار عنوان کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی  خاطر نشان کرد: فردا هشتم دی ماه آخرین فرصت ثبت نام در این کنگره است و  ۱۳ دی‌ماه، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.