سردارشریف:

انتخابات پیام اقتدار و صلابت و قدرت ما به دشمن است

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:حضور مردم پای صندوق‌های رای پیام اقتدار و صلابت ملت ایران را به دشمنان مخابره خواهد کرد.

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای عشایر شهرستان رودان افزود: ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی که به رفتار دشمن نگاه می‌کنیم این نکته را به خوبی دریافته ایم که دشمن اگر احساس کند عملیات رسانه‌ای او تاثیر گذاشته است جری می‌شود و حضور مردم پای صندوق‌های رای ضامن امنیت کشور است.

وی گفت: امنیت، آرامش و صلابت ایران از دستاورد‌های خون شهدای از جان گذشته ما و صبرخانواده و مردم عزیز ایران است.

سردار شریف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به از جان گذشتی رزمندگان لشکر ثار الله در دوران دفاع مقدس گفت: همراهی هرمزگان در کنار دو استان سیستان و بلوچستان و کرمان به پرچمداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فضایی صمیمی را بر این لشکر حاکم کرده بود و رهبر معظم انقلاب همیشه از لشکر ثار الله به نیکی یاد فرموده است.

وی با اشاره به ایمان و اعتقاد سردار شهید علی حاجبی از شهدای شهرستان رودان گفت: هربار که نام شهید حاجبی را می‌شنویم یا تصویر این شهید را می‌بینیم معنویت در ما تقویت می‌شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با بررسی وصیت نامه شهدا به سه عنصر مهم می‌رسیم که در وصیت نامه شهدا پررنگ بوده است که قرآن و تعالیم دینی، خانواده مذهبی و تربیت دینی و رهبری حکیمانه روحانیت بر این رزمندگان است.

سردار رمضان شریف افزود: می‌بینیم که حملات دشمنان عموماً به این سه اصل متمرکز شده است. چون آن‌ها هم رمز پیروزی رزمندگان و رمز شکست خودشان را در همین سه عنصر یافته اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک مسلمانان است و عملیات طوفان الاقصی ماهیت این رژیم کودک کش را به جهان نشان داد و پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین خواهد بود.

سرهنگ سالاری فرمانده سپاه ناحیه رودان نیز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و یادواره شهدای عشایر این شهرستان گفت: این یادواره پنجاه و چهارمین یادواره شهدا است که در شهرستان رودان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادشهدا برگزار شده است.

وی افزود: حضور بیش از ۶۵ هزار نفر از مردم رودان در مراسم‌های مرتبط با شهید گمنام که در چند روز گذشته به این شهرستان وارد شد، نشان از ارادت مردم این شهرستان به شهداست.

این مراسم امروز با حضور قشرهای مختلف مردم در روستای لیمویی شهرستان رودان برگزار و از سیمای خلیج فارس بصورت زنده پخش شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.