۹۰ کیلومتر از مسیر آزادراه زنجان به قزوین لکه گیری شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۹۰ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال لکه گیری و روکش آسفالت شد.

جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به اقدامات انجام گرفته در ۹ ماهه امسال برای بهسازی آزادراه زنجان - قزوین اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با این اقدامات بخش مهمی از خرابی‌های مسیر که موجب نارضایتی کاربران و ناایمنی آزادراه شده بود برطرف شد.

وی گفت: امیدواریم بهسازی و مرمت آسفالت تمامی آزادراه زنجان به قزوین سال آینده به اتمام برسد تا این مسیر به یکی از جاده‌های خوب کشور تبدیل شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: هم اکنون پروژه‌های راهسازی و روکش آسفالت با توجه به آغاز فصل سرما و برودت هوا طبق برنامه زمان بندی تعطیل شده است و سال بعد با گرم شدن هوا مجددا در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: برای بهسازی و لکه‌گیری آزادراه زنجان به قزوین قرارداد سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی و همچنین یک قرارداد ۴۰۰ میلیارد ریالی برای مدت ۲ سال منعقد شد تا قسمت‌های بحرانی آزادراه از کیلومتر ۶۸ به بعد ترمیم و اصلاح شود.

وی  ادامه داد: طی مدت یاد شده برای تکمیل و ارتقای بلوک مفصلی آزادراه زنجان به قزوین نیز ۱۰۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال نصب شد.

قزوینیان افزود: همچنین پنج نقطه حادثه خیز در مسیر‌های ارتباطی استان با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال طی یکسال گذشته اصلاح و ایمن سازی شد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای ایمن سازی مسیر‌های استان نیز چهار هزار و ۶۰۰ کیلومتر خطی کشی با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال انجام گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۹ دی ۱۴۰۲
چطوری میشه در آزادراه زنجان قزوین فهمید که به زنجان نزدیک میشوی وضعیت نامناسب آسفالت آزاد راه تا حومه تاکستان واز طرف میانه خیلی وحشتناک هستش لطفا رسیدگی کیند