امام جمعه سمنان :

وزارت امور خارجه جنایت صهیونیسم در شهادت سیدرضی موسوی را پیگیری کند

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: وزارت امور خارجه جنایت صهیونیست‌ها را در به شهادت رساندن شهید سیدرضی موسوی از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سیدرضی موسوی از اهالی این استان، گفت: این ترورها هیچ توجیهه انسانی و حقوقی ندارد و سازمان ملل وظایفی در قبال این دست جنایت‌ها دارد و که از سوی وزارت امور خارجه و از طریق سازمان ملل باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه صهیونیسم با جنایت‌پیشگی هر کجا دلاورمردی پای جبهه مقاومت ایستاده باشد دست به ترور می‌زند، ادامه داد: اسراییل هر جا به بن‌بست برسد و دچار شکست می‌شود، برای فرار به دنبال انتقال بحران به بیرون از میدان می‌گردد.

وی یادآور شد: شهید سید رضی موسوی ۴۰ سال در جبهه مقاومت هر کجا در سوریه و لبنان نیاز بود، به همراه سردار سلیمانی حضور داشت و در منزلش مورد حمله قرار گرفت که به دور از ارزش‌های انسانی و شیوه‌نامه‌های بین‌المللی است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه این چشمه با شهادت سردارهایی مانند حاج قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی خشکیده نمی‌شود، افزود: هر روز از مقاومت نیروهایی جان‌برکف برمی‌خیزد مانند محمد الضیف که از همرزمان سردار سلیمانی بود که به مقام فرماندهی گردانهای قسام در عراق رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.