امام جمعه بافق مطرح کرد؛ 

غیرت دینی مردم دلیل حضور همیشه در صحنه آن‌ها

حجت‌الاسلام حسینی گفت: بیداری و بصیرت ملت ایران، همواره نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را نقشه برآب و نظام اسلامی را مقتدر کرده است. 

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: نهم دی ماه ۱۳۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات، فضای کشور را بهم ریختند و دشمن هم از این شرایط سواستفاده کرد. 

او افزود: ملت ایران در آن سال با حضور گسترده و با بصیرت خود در صحنه، یکبار دیگر پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا بردند و یکبار دیگر رأی آری به نظام جمهوری اسلامی دادند. 

حسینی تصریح کرد: آنچه که مردم ما را در دی ماه ۸۸ به صحنه آورد، غیرت دینی مردم بود. 

او بیان داشت: ملت مشاهده کرد نسبت به ولایت و عاشورای امام حسین خدشه وارد می‌کنند، جسارت به شهید و هیئت‌ها کردند و اینجا بود که خون مردم به جوش آمد و در مقابل این‌ها ایستاد. 

حسینی بیان کرد: این همه تلاش دشمن برای نابودی نظام و حکومت اسلامی ما به علت بیداری شما ملت است که همواره پشتوانه نظام بودید. 

او ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی نیز ویژگی‌هایی دارد که به مذاق دشمن خوش نمی‌آید از جمله اینکه استکبارستیز است و هیچگاه زیربار ظلم و زور نرفته و نمی‌رود. 

خطیب جمعه بافق گفت: ویژگی بعدی این است که مدافع مظلومین و مستضعفان است و ملت ایران دغدغه کمک به هم نوعان خود را دارند. 

او بیان داشت: دشمن وقتی بیداری ملت ما را می‌بیند، تلاش می‌کند مردم را در صحنه‌ها کنار بگذارد و شما را منزوی کند. 

حسینی تصریح کرد: وقتی دشمن می‌بیند حکومتی بر مبنای دین اسلام در رأس قرار گرفته است، نمی‌تواند تاب بیاورد و بر دشمنی اش می‌افزاید. 

او خاطرنشان کرد: ایرانی که یک زمانی مستعمره آن‌ها بود، امروز برای آن‌ها خط و نشان می‌کشد.

امام جمعه بافق گفت: نکته بعدی استقلال کشور ما است چراکه دیگر زمان سلطه بر ایران و ایرانی تمام شده است و امروز دشمن باید آماده شود تا ایران بر تمام دنیا مسلط شود.

او با اشاره به ترور شهید موسوی گفت: شهید موسوی فردی بود که رژیم صهیونیستی از مدت‌ها قبل، به دنبال ترور این شخصیت بود و در هفته گذشته ناجوانمردانه با حمله مشکی به منزل ایشان، این شخصیت بزرگ را ترور کرد.

حسینی افزود: دشمن می‌دانست که قدرت مواجه شدن و رو به رو شدن با او را ندارند و به همین دلیل دست به این عمل ناجوانمردانه زد. 

او تصریح کرد: بدانید که اگر امروز مردم غزه در مقابل جنایت‌های اسرائیل دوام آوردند و شاهد تجهیزات متعدد نظامی در فلسطین هستیم، همه این‌ها را سردار موسوی و همکاران او، از راه‌های مختلف به غزه رسانده است. 

خطیب جمعه بافق ادامه داد: امروز اسرائیل می‌داند هر چقدر تلاش کند، نمی‌تواند در مقابل غزه مقاومت کند و همه این‌ها در پرتو تلاش سردارانی همچون سردار موسوی است. 

او گفت: این‌ها به سراغ ترور شخصیت‌های موثر در شکست خود آمدند، ولی بدانند که سردارانی داریم که هرکدام را هم ترور کنند، بازهم هستند و مقابل آن‌ها می‌ایستند و جایگزین می‌شوند. 

حسینی عنوان کرد: امروز سپاه ما، به دشمن و اتاق فرماندهی آن نفوذ کرده که به گفته رهبر معظم انقلاب اسرائیل شکست غیرقابل ترمیمی داشته است. 

او تأکید کرد: نگذارید حقایق کشور ما را دیگران روایت کنند چراکه اگر دشمن روایت یا تاریخ را نقل کند، آن را منحرف می‌کند تا ذهنیت جوانان ما را نسبت به نظام بدبین کند. 

خطیب جمعه بافق با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اخلاص این مرد، حاج قاسم را سردار دل‌ها کرد چراکه او تنها برای خدا، نه برای معرفی خودش، کار می‌کرد. 

او افزود: ویژگی دوم ولایت پذیری او بود چراکه او مطیع محض رهبر معظم انقلاب بود. 

حسینی بیان کرد: ویژگی سوم او این بود که خادم شهدا و خانواده‌های آنان بود و باید بدانیم امروز هرآنچه داریم، از برکت خون شهدا است.

او گفت: ویژگی چهارم بندگی و توسل حاج قاسم بود و نماز شب‌ها، گریه‌های شبانه و ارتباط با خدا و اهل بیت داشتن، او را به این مقام رساند. 

امام جمعه بافق گفت: ویژگی بعدی او این بود که در بین مردم حضور داشت و مردم حاج قاسم را کنار و همراه خود حس می‌کردند. 

او تاکید کرد: امروز مسئولین ما باید این ویژگی را از حاج قاسم یاد بگیرند چراکه برخاسته از مردم هستند و با حضور در بین مردم است که می‌توانند مشکلات مردم را رفع و حل کنند. 

او با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ارتحال مصباح یزدی گفت: آثار این عالم فرزانه را مطالعه کنید که این درخواست رهبر معظم انقلاب نیز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار