تشکیل کارگروهی برای نحوه برگزاری روزبازار‌ها در قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار قم از تشکیل کارگروه ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۵ قانون نظام صنفی در راستای نحوه برگزاری روزبازار‌ها خبر داد.

 محسن صادقی امینی،مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم اظهار کرد: کارگروه تخصصی ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۵ قانون نظام صنفی در راستای نحوه برگزاری و رفع ایرادات فعلی روزبازار‌ها برگزار و موارد مختلف در این خصوص مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

وی افزود: بخشی از قانون نظام صنفی مانند نحوه برگزاری روزبازار‌ها نیاز به اصلاح دارد که در این رابطه کارگروهی تخصصی برای تدوین پیش‌نویس قانون جدید ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: بررسی وضعیت فعلی روزبازار‌ها و املاکی که در آن روزبازار‌ها برگزار می‌شود، شناسنامه‌دار نمودن دست‌فروشان، شناسایی اتباع فعال و استعلام وضعیت آن‌ها از مبادی ذی‌ربط، بررسی مشاغل مجاز به فعالیت، الصاق برچسب و نمایش قیمت به‌صورت تابلو در دید مشتری از مواردی بوده که مورد بی‌توجهی واقع‌شده و مورد بررسی و تبادل‌نظر در این کارگروه قرار گرفته است.

صادقی امینی گفت: کارگروه، با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور تشخیص ضرورت ایجاد روز بازار‌ها و نظارت بر نحوه برگزاری آن، تشکیل جلسه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار