مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصاد کشور خبر داد

حماسه ۹ دی درس عبرتی برای دشمنان ایران

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصاد کشور گفت: حماسه ۹ دی درس عبرتی بود برای کسانی قصد مقابله با ایران اسلامی را دارند.

 عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصاد کشور در مراسم ۹ دی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی درس عبرتی برای خائنان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران است اظهار داشت: جبهه استکبار برای مقابله با نظام اسلامی از همه ظرفیت‌ها و توان خود استفاده کرده و کشور را در درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی کرده است که مصادق بارز جنگ اقتصادی جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، تحریم‌ها بود.

وی افزود: جبهه استکبار اکنون با جنگ فرهنگی به دنبال متوقف کردن حرکت شتابنده نظام جمهوری اسلامی ایران است که قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور همچنین اضافه کرد: مردمان این استان در کشور به‌عنوان مردمان انقلابی، ولایتمدار و بصیر در کشور شناخته می‌شوند و مرز ایلام در دوران دفاع مقدس مرزی مستحکم و نفوذ‌ناپذیر بود.

عبدالملکی بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) پس از سال‌ها پرچم نظام اسلامی را با اساس توحید ناب محمدی (ص)، پشتوانه فقه اسلامی و با نصرت از امام زمان (عج) با اهتزار درآورد و پایه‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: ایران، پس از قرن‌ها دیانت و توحید را در جهان زنده کرد، ایران امروز پایگاه و پایتخت توحید در جهان است.

عبدالملکی عنوان کرد: پس از روی‌کار آمدن نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم ۵۰ کشور کمونیستی متوجه شدند دین اسلام باعث قدرت و اقتدار خواهد شد و در ۳۰ کشور شرق آسیا دین احیا شد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در بخش دوم سخنان خود اعلام کرد: حماسه ۹ روز بصیرت، هوشمندی مردم و میثاق دوباره با ولایت بود و ۹ دی مبدا جدیدی برای نظام اسلامی بود.

وی اضافه کرد: نهم دی درس عبرت است برای همه کسانی که با بنیان‌های انقلاب اسلامی دربیافتد. انقلاب اسلامی بنیان و چهارچوب‌هایی دارد که تاکنون این انقلاب را حفظ و تداوم بخشیده است.

عبدالملکی در پایان سخنان خود با اشاره به انتخابات، مطرح کرد: در انتخابات پیش رو هر رای مردم ایران در توسعه و جهت‌دهی برای حل مشکلات کشور موثر و تاثیرگذار است، اگر یک مجلس قوی و عالم و انقلابی و مکتبی تشکیل شود، مشکلات جامعه در مسیر مرتفع شدن قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.