اردوی تشویقی راهیان پیشرفت هلال‌ احمر در اردبیل برگزار شد

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری اردوی تشویقی طرح یاس در قالب اردوی راهیان پیشرفت ویژه بانوان عضو هلال احمر در استان خبر داد.

سیدعلی حجتی در حاشیه اردوی تشویقی راهیان پیشرفت اظهار کرد: این اردو‌های تشویقی در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی در سطح شعبات تابعه طی ۱۵ روز به صورت منطقه‌ای برگزار شد.

او افزود: در این اردوی تشویقی ۳۰۰ نفر از اعضای شرکت کننده امور جوانان (طرح یاس و فعال کانون ها) از نزدیک با نحوه فعالیت مراکز تولیدی، تجاری و خدماتی شرکت نساجی و پوشاک تجارت دوخت برتر سبلان شهرستان اردبیل، مرکزپارک علم و فن آوری استان، شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری مغان و چشمه‌های آبدرمانی شهرستان سرعین بازدید و از فرایند و چرخه تولید محصول تا فروش آشنا شدند. 

به گفته سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین اعضا در مزار شهدای گمنام تازه تفحص شده شهرستان پارس آباد حضور یافته و با آرمان‌های شهدا و امام راحل عهد و پیمان بستند.

گفتنی است این جوانان در مسابقات ورزشی (دارت) که با مشارکت اداره تربیت بدنی و ورزش شهرستان به منظور تامین نشاط اجتماعی برگزار شد، شرکت کردند که از نفرات برتر آن‌ها با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.