تولید ۱۲ اثر موسیقی در گیلان

۱۲ اثر موسیقایی به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها و میلاد حضرت زهرا (س) در صدا و سیمای گیلان تولید شده است.

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: قطعه موسیقی «انگشتر سلیمانی» در سالروز شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی پیش روی مخاطبان گیلانی قرار می‌گیرد. 

این قطعه با شعری از علی آستانه، با صدا و آهنگسازی امیر حسین زاده در ساختار پاپ به زبان فارسی در ۳ دقیقه و ۴ ثانیه تولید شده است.

قطعه «قاسم سلیمانی» نیز با شعری از علی آستانه، صدای هانی بیژنی و آهنگسازی سینا کدیور در ساختار پاپ به زبان فارسی در ۳ دقیقه و ۲۶ ثانیه تولید شده است. 

«ارباب عشق» دیگر قطعه‌ای است که با شعری از رضا نیکوکار، صدا و آهنگسازی امیر حسین زاده در ساختار پاپ و زبان فارسی در ۴ دقیقه و ۴۹ ثانیه به همین مناسبت تولید شده است.

همچنین ۳ اثر در معاونت فضای مجازی گیلان به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها تولید شده است. 

ویدئوکلیپ «کلام سردار»، کمیک موشن «شهید سلیمانی» و پادکست گرافی «شهید سردار سلیمانی» به تهیه کنندگی سیدعلی حسینی نسب تولید شده است.

۳ قطعه موسیقی «ماری جان»، «جان مار» و «دست به دعا» نیز در واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای گیلان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن و مادر تولید شد.

همچنین به همین مناسبت ۳ اثر هم در معاونت فضای مجازی گیلان تولید شده است. 

نماهنگ «میم مثل مادر»، موشن گرافی «مادر شهید» و پادکست گرافی «روز مادر» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن و مادر به تهیه کنندگی مصطفی تیموری ساخته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.