تاکید به ارتقای تجهیزات پزشکی در بیمارستان ۳۲ تختخوابی لیکک

امام جمعه شهر لیکک بر تجهیز بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهر به امکانات روز درمانی تاکید کرد.

امام جمعه شهر لیکک گفت: خوشبختانه این بیمارستان به برخی امکانات لازم مجهز و روز به روز نسبت به گذشته از خدمات بهتری برای ارائه به شهروندان برخوردار خواهد شد.
 
حجت الاسلام صلواتی افزود: با وجود امکانات موجود، مردم بهمئی به بیمارستان این شهرستان و تجهیزات موجود اعتماد کنند و به منظور جلوگیری از هدر رفت هزینه ها، اتلاف وقت، خطرات جاده‌ای و شلوغی مراکز درمانی در دیگر استان ها، از مراجعه به بیمارستان‌های اطراف خودداری کنند.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه نقاط ضعف جزئی هم در این بازدید دیده شده که نیازمند توجه هر چه بیشتر مسئولان است گفت: مسئولان باید با پیگیری‌های لازم، تجهیزات و نیرو‌های انسانی متخصص را در این مرکز افزایش دهند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی هم گفت: از ابتدای اجرای این طرح  همواره کاستی ها مشکلات مختلف این بیمارستان به وسیله مسئولان قضایی بررسی شد و با تذکرات لازم و مفید در صدد رفع آن‌ها برآمدیم.
 
عبدالله حبیبی منش با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان شهرستان بهمئی به خاطر ارائه خدمات رسانی مطلوب به بیماران، گفت: مجموعه قضائی در کنار این عوامل برای بهبود وضعیت موجود تلاش خواهد کرد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی هم از افزایش امکانات و تجهیزات این بیمارستان طی ماه‌های گذشته و رفع نواقص قبلی خبر داد و گفت: این بیمارستان برای خدمات دهی مطلوب به قشر‌های مختلف شهرستان آمادگی کامل دارد .
 
هاشم طاهری به فعال بودن بخش‌های مختلف این بیمارستان اشاره کرد و افزود: در بخش‌های موجود در این بیمارستان هیچ گونه کم و کاستی مشاهده نمی‌شود و این بیمارستان می‌تواندنیاز‌های مردم این دیار را برآورده کند.
 
بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار مترمربع ساخته شد.
 
شهرستان بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.