استمرار تامین وتوزیع کالا‌های اساسی تنظیم بازار بخش کشاورزی در سیستان‌وبلوچستان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گفت:باهدف کنترل بازار و قیمت‌ها و دسترسی اقشار مختلف به کالا‌های پر مصرف توزیع کالا‌های اساسی تنظیم بازار در سطح استان عرضه می‌ شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گفت:به منظور تامین و فراوانی کالا‌های اساسی بخش کشاورزی باهدف کنترل بازار و قیمت‌ها و دسترسی اقشار مختلف به کالا‌های پر مصرف مانند انواع برنج (هندی و تایلندی رده A) و شکر، همچنان عرضه می شود.

محمد مهدی اکبری افزود در حال حاضر باتوجه به حاشیه امن از ذخایر برنج و شکر، از ابتدای آذر ماه امسال تا کنون ۶۶۸ تن از این کالا‌های پر مصرف در راستای اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان بین اقشار مختلف شهری، روستایی و عشایری در اقصی نقاط استان سیستان وبلوچستان از طریق فروشگاه‌های واجدالشرایط، اتحادیه هاو تعاونیها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... در بین خانوار و اصناف توزیع شده است.

وی تصریح کرد: قیمت مصرف کننده برنج هندی هرکیسه ۱۰ کیلوگرمی ۳۵۰هزار تومان و تایلندی رده (A) ۲۵۵ هزارتومان و شکر هرکیلوگرم ۲۸ هزار تومان می‌باشد.
گفتنی است با توجه به نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی هم استانی‌ها میتوانند هرگونه شکایت و پیشنهاد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ جهت بررسی و پیگیری لازم اعلام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار