۲ هزار سازه غیرمُجاز در اراضی کشاورزی اصفهان تخریب شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان از تخریب حدود ۲ هزار ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان از ابتدای سال تا به امروز خبر داد.

محمدتقی فرهادی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: ۲ هزار تخریب مورد اشاره سبب آزادسازی بالغ بر یکهزا رو ۹٠٠ هکتار از اراضی شد.

وی ادامه داد: تخریب ۶۱ پلاک تفکیکی بدون مجوز شامل دیوارکشی و ساختمان ویلایی در منطقه «زردنجان» اصفهان واقع در شرق این شهرستان نیز امروز صورت گرفت.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خاطرنشان کرد: مالکان قانون‌شکن بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی در این منطقه اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که آن‌ها را بر اساس قانون تبصره ۲ ماده ۱٠ و ماده سه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تخریب کردیم.

به گفته فرهادی، در یک سال اخیر بالغ بر ١١ هزار تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان اصفهان شناسایی شده که مقابله قانونی با آن‌ها و آزادسازی اراضی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۱۶ ۱۳ دی ۱۴۰۲
سلام چرا اجازه میدهند بسازند و خریداران این بخش که اکثرا از افراد ضعیف اقتصادی هستند و به امیدی باغی خریداری کردند و زندگیشون را خرج باغ کنند و بعد تخریب!!!! آیا اگر خانه ای را بخواییم بسازیم و یا تعمیرات کنیم همان ابتدا شهرداری اخطار نمیدهد و وسایل ساخت را در صورت عدم داشتن مجوز با خود نمیبرد و اجازه ساخت نمیدهد ،چرا در مورد باغات در لحظه و زمان ساخت اقدام قانونی نمیشود؟ اینجور اقدامات قانونی ظاهرا خوب است ولی تولید نارضایتی ایجاد نمیکند ؟
آخرین اخبار