تجمع مردم بام ایران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان+فیلم

اجتماع خودجوش مردمی محکومیت حادثه تروریستی کرمان، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در میدان امام زادگان دوخاتون شهرکرد برگزار شد.

مردم بصیر و شهیدپرور شهرکرد ساعت امشب در محکومیت حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رساندن شماری از هموطنان و زائران سردار دل‌ها در خیابان تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا نفرت و انزجار خود را از جنایات دنیای استکبار به ویژه آمریکا و حامیانش اعلام کردند و خواستار انتقام سخت از عاملان این حادثه هولناک شدند.

همچنین مردان و زنان حاضر در این تجمع با سردادن شعار این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده و اباالفضل علمدار، خامنه‌ای نگه‌دار عشق و ارادت خود به رهبر فرزانه انقلاب و وفاداری به ارزش‌های انقلاب و نظام‌اسلامی اعلام کردند.


بیشتر بخوانید


کودکان و نوجوانان نیز در این مراسم تجمع در کنار پدران و مادران خود حضور پیدا کرده بودند تا بگویند آن‌ها نیز مشق مقاومت و استکبارستیزی را از والدین خود فرا گرفته اند و راه سردار شهید سلیمانی و همرزمانش را در مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب ادامه خواهند داد و از پای نخواهند نشست.

گفتنی است؛ ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان و در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دو انفجار تروریستی به وقوع پیوست که تاکنون ۱۰۳ نفر از هموطنان شهید و ۲۱۱ نفر مجروح شده اند.

هیئت دولت نیز در پی این حادثه تروریستی، فردا پنجشنبه ۱۴ دی ماه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد. 

در ادامه بیننده تصاویری از اجتماع خودجوش مردم شهرکرد در محکومیت حادثه تروریستی کرمان باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.