محکومیت حادثه تروریستی کرمان از سوی جامعه روحانیت امامیه هرات

جامعه روحانیت امامیه هرات در محکومیت حمله تروریستی کرمان بیانیه ای صادر کرد.

جامعه روحانیت امامیه هرات در محکومیت حمله تروریستی کرمان اعلام کرد وقوع حمله تروریستی در شهر کرمان که موجب شهادت و جراحت جمعی از زائران مرقد مطهر شهید والامقام سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی گردید؛ قلب همه مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد. 

قتل عام مردم بی دفاع عمل شنیع جنایتکارانی است که با حمایت کشورهای حامی تروریسم و دشمنان اسلام، دست به چنین فجایع هولناکی می‌زنند.

جامعه روحانیت امامیه هرات و عموم مهاجرین افغانستانی مقیم ایران ضمن محکوم نمودن این اقدام کوردلانه، مراتب تسلیت و تعزیت خود را محضر امام عصر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار این حادثه خونین اعلام و برای شهدای عزیز، علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می دارند.  

تا کنون مقامات مختلف افغانستان از جمله عبدالله عبدالله، حامد کرزی و احمد مسعود به این حمله تروریستی واکنش نشان داده و آن را محکوم کرده اند .

گفتنی است دیروز در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دو انفجار مهیب در گلزار شهدای کرمان رخ داد که بر اثر آن ۹۵ تن شهید و ۲۱۱ تن دیگر مجروح شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار