فرماندار:

مشارکت حداکثری در انتخابات نماد عینی نظام مردم سالاری دینی است

فرماندار ارومیه گفت: انتخابات از ارکان کشور بوده و حضور حداکثری نماد عینی نظام مردم سالاری دینی است.

فرماندار شهرستان ارومیه در همایش دهیاران بخش مرکزی این شهرستان که  در سالن همایش دهیاری روستای بند برگزار شد به نقش مهم دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها در برگزاری با شکوه انتخابات اشاره و شورا‌ها را اولین حلقه اتصال بین مردم و دولت توصیف کرد و آن را نماد مشارکت مردم در مدیریت اجتماعی دانست.

غلامحسین عماری با بیان اینکه انتخابات یکی از مهمترین ارکان کشور بوده و حضور حداکثری نماد عینی نظام مردم سالاری دینی و نظارت مردم بر اداره امور جامعه به شمار می‌آید به همراهی و حمایت قاطبه مردم از نظام در طول ۴۴ سال حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی بار‌ها شاهد تهدید مردم به بمباران در زمان رویداد‌هایی همانند راه پیمایی‌ها و انتخابات بودیم، اما مردم با شجاعت و تصمیم قاطع در پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

فرماندار ارومیه در خصوص بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره انتخابات به بیان ۴ راهبرد اصلی مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات پرداخت و افزود: در کشور ما در انتخابات، کاندیدا‌ها با همه سلایق سیاسی و جناحی شرکت می‌نمایند ومردم با تفکر و تعقل، نماینده اصلح را انتخاب می‌کنند.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را خنثی کننده نقشه شوم دشمنان خواند.

عماری با بیان اینکه دشمنان در همه حوزه‌ها برای ضربه زدن به کشور هدف گذاری‌های مختلفی کرده اندآخرین حربه آنان را کم ارزش نشان دادن و دور کردن مردم از پای صندوق‌های رای خواند و افزود: مردم کشور ما همیشه با درایت و هوشمندی خود نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده اند واین بار نیز آن‌ها در عرصه انتخابات انشالله راه به جایی نخواهند برد.

فرماندار ارومیه با تبریک روز زن وهفته مادر به تمام مادران و زنان کشور به نقش ارزنده زنان در جامعه برای تحکیم بنیان خانواده و تعلیم و تربیت فرزندان اشاره کرد وآن را ستود وتاسی زنان جامعه اسلامی کشورمان به حضرت فاطمه (س) را ارزشمند خواند.

این مقام اجرایی حمله تروریستی در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان را محکوم کرد و شهید سلیمانی را نماد یک انسان آزاده و شجاع دانست و گفت: اسکتبار تاب تحمل تفکر شهید سلیمانی را نداشت و به همین دلیل ایشان را به شهادت رساند.

در این مراسم با اهدا لوح از زنان دهیار به مناسبت هفته زن تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.