دفاتر خدمات مسافرتی پیشران توسعه و موتور محرکه گردشگری

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت : دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران توسعه و موتور محرکه گردشگری کرمانشاه باید در حوزه تورگردانی فعالیت خود را افزایش دهند.

وحید امیری سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، گفت : صنعت گردشگری محور توسعه استان کرمانشاه است و فعالان در این حوزه باید نقش آفرینی مناسبی در این خصوص داشته باشند. 

 وی افزود: ارائه خدمات مناسب، افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایت گردشگران قطعا اثرگذارترین موضوع در رونق گردشگری استان است. 

سرپرست معاونت گردشگری استان با اشاره به اهمیت نقش دفاتر خدمات مسافرتی در رونق گردشگری استان، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران توسعه و موتور محرکه گردشگری کرمانشاه باید در حوزه تورگردانی فعالیت خود را افزایش دهند. 

وی افزود: ضرورت اجرای دقیق قوانین و مقررات و عمل به تعهدات در کنار ارائه خدمات مناسب رضایت گردشگران و افزایش اعتماد به این دفاتر را به دنبال دارد و رعایت این مسائل گردشگران ورودی به استان را افزایش می‌دهد.

امیری تصریح کرد: باید با تقویت حس اعتماد بخشی و افزایش سطح رضایتمندی از رفتار‌های مخرب برای گردشگری استان پرهیز کنیم. 

وی با بیان اینکه نگاه ما به دفاتر خدمات مسافرتی حمایت محور است، تاکید کرد: در کنار این حمایت‌ها دفاتر و سایر تاسیسات حوزه گردشگری باید بدانند الزام به رعایت قوانین و مقررات مصوب مورد تاکید است و در این مسیر از حقوق گردشگران دفاع می‌کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری کرمانشاه، افزود: رسیدگی سریع و با رعایت اصل انصاف و بی‌طرفی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی برای بهبود عملکرد این دفاتر و افزایش اعتماد سازی برای مردم بسیار مفید است. 

امیری ظهار کرد: جلب رضایت گردشگران و مسافران برای ما در اولویت قرار دارد و دفاتر خدمات مسافرتی استان باید با عمل به تعهدات خود از بروز شکایات و نارضایتی احتمالی جلوگیری کنند. 

وی گفت: در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی فعالیت دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.