تجمع دانشگاهیان کرمانشاه در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

دانشگاهیان کرمانشاه در محکومیت جنایت تروریستی کرمان در دانشگاه های رازی و علوم پزشکی تجمع کردند.

تجمع با حضور جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان برگزار و حاضرین با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و. جنایت تروریستی اخیر در کرمان که منجر به شهادت جمعی از هموطنان حاضر در مراسم سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی شد را محکوم کردند. 

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه نبرد امروز ما نبرد حق و باطل است، گفت: دشمنان ما با اسلام دشمنی دارند و برای ضربه زدن به دین اسلام هر کاری می‌کنند.

وی با تاکید بر ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان، گفت: اگر لباس جهاد و مقاومت را از تن بیرون بیاوریم باید لباس خفت و خواری به تن کنیم. به واقع هزینه تسلیم شدن هزار برابر بیشتر از هزینه مقاومت کردن است.

شعبانی با بیان اینکه شهید سلیمانی خودش را برای اسلام می‌خواست و ولایت پذیری از ویژگی‌های برجسته او بود، عنوان کرد: دشمن از تفکر حاج قاسم و ترویج این تفکر در دنیا هراس دارد.

وی با اشاره به عملیات تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان که در مراسم سالروز درگذشت شهید سلیمانی شرکت کرده بودند، گفت: مردم ما راه خود را انتخاب کرده و با این کار‌ها از راهشان پا پس نمی‌کشند.

وی به جنایات صهیونیست‌ها در غزه هم اشاره کرد و گفت: با این جنایات چهره اشرار عالم و آن‌هایی که نقاب بشردوستی زده بودند برای همه عالم مشخص شد.

محمدنبی احمدی رییس دانشگاه رازی کرمانشاه با محکوم کردن این جنایت تروریستی، گفت: دشمنان ما تاب دیدن عشق مردم ما به شهید سلیمانی را ندارند و لذا به زائران مرقد ایشان هم تعرض می‌کنند، اما باید بدانند راه و مرام و مسلک شهید سلیمانی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی خط قرمز ماست، افزود: هیچکس حق ندارد به راه و روش و مسلک شهید سلیمانی خرده بگیرد.

وی افزود: دشمنان بدانند پاسخ دندان شکنی به این عملیات تروریستی آن‌ها خواهیم داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.