پیش بینی ۳۰ هزار میلیارد ریال برای راه‌آهن چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تسریع در روند اجرایی راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد به منظور بهره‌برداری از آن تا پایان دولت سیزدهم گفت: راه‌آهن از جمله طرح‌های پیشران استان و از خواسته‌های اصلی مردم است که در سفر دوم رییس‌جمهور به شهرکرد برای آن ۳۰ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شد.

غلامعلی حیدری در حاشیه بازدید از طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد در جمع خبرنگاران تاکید کرد: در سفر نخست رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به این طرح تخصیص یافت.

حیدری تصریح کرد: هم‌اکنون روند اجرای این طرح سرعت گرفته و قرار شده است بازدید‌ها از این طرح به‌طور ماهانه و مستمر باشد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی یادآور شد: در طول مسیر راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد ۱۵ تونل و ۲ کیلومتر پل پیش‌بینی شده که بیشتر آن‌ها افزون‌بر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


بیشتر بخوانید


حیدری اولویت چهارمحال و بختیاری در ابتدای دولت سیزدهم را رفع تنش آبی و تامین آب پایدار به عنوان یکی از خواسته‌های اصلی مردم دانست و اظهار داشت: هم‌اکنون طرح‌های آبی به نتیجه رسیده اکنون سایر پروژه‌ها در اولویت قرار گرفته است تا تقدیم مردم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۶ دی ۱۴۰۲
احسنت