استاندار تهران:

دشمن با اصل انتخابات در ایران مشکل دارد

فخاری گفت: دشمن با اصل انقلاب و برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارد و بی مهابا و با سرعت به دنبال فرصت‌گیری از ملت ایران است.

علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اقدامات و اهداف دشمن برعلیه ملت ایران و جمهوری اسلامی اظهارداشت: دشمن با اصل انقلاب و برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارد و بی مهابا و با سرعت به دنبال فرصت گیری از ملت ایران است.

وی در ادامه با اشاره به فتنه‌های دشمن افزود: ۲فتنه ایجاد تردید در امنیت ایران و ایجاد یاس از آینده ایران روی میز دشمنان است و به شدت در حال اجرای بخش‌های مختلف بر روی اقشار مردم توسط عوامل داخلی هستند، حضور پرشور و برگزاری انتخابات سالم شکستی سهمگین برای دشمنان است.

فخاری در ادامه ۴ راهبردی که رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات بیان داشتند را وابسته بهم و پوشاننده هم خواند و تصریح کرد: ما در حوزه سلامت و امنیت تمام تلاش خود را خواهیم کرد و اما بحث اصلی ۲ راهبرد رقابت و‌مشارکت است که مستقیما به هم وابسته بوده و رونق هرکدام دیگری را نیز اعتلا میدهد.

وی گفت: این انتخابات با توجه به تلاش‌های دشمن بسیار حائز اهمیت است و در همین راستا الگو و راهکار و ایده پردازی و ابتکار عمل به همراه رقابت سالم در انتخابات می‌تواند باعث رونق در مشارکت شود.

فخاری در ادامه تاکید کرد: رعایت حق الناس مهم است و نظارت با جدیت بسیار انجام شود که به درستی رای مردم امانتی در دستان مااست و اجرای عدالت باعث امانتداری می‌شود.

استاندارتهران با اشاره به شهرستان‌هایی که اقوام متعدد در آن‌ها حضور دارند خاطرنشان کرد: قوم‌های مختلف ایران اسلامی فرصت و ظرفیتی بینظیر در مشارکت‌ها هستند فرمانداران این شهرستان‌ها از این ظرفیت‌ها در جهت ایجاد همگرایی و هم افزایی استفاده کرده و در سایه رقابت سالم کاندیداها، شور و شعور انتخاباتی را در شهرستان‌های خود رقم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۰ دی ۱۴۰۲
کدوم دشمن؟
Iran (Islamic Republic of)
عالم اگاه و وفادار به انقلاب و نظام
۰۹:۳۰ ۱۸ دی ۱۴۰۲
جناب آقای دکتر حداد عادل
با سلام، آیا عضوگیریِ شورای ائتلاف انقلاب اسلامی تکنیکی برای فیلتر و غربال کردن ِ نامزدهای انتخاباتی مجلس می باشد...؟
آخرین اخبار