رییس پلیس کشور:

میزان کنونی جرایم رانندگی بازدارنده نیست

رییس پلیس کشور گفت: در حال حاضر میزان جرایم رانندگی بازدارنده نیست و باید تلاش کنیم تا قوانین و مقررات بازدارندگی داشته باشد.

 سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا حضور یافت.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم گفت: حقیقت این است که "ترافیک" یکی از حوزه‌های پر اهمیت برای مردم شده است و مدیریت این حوزه سنگین‌تر از هر حوزه دیگری در مجموعه پلیس راهور است.

او بیان کرد : باید حمل و نقل و ترافیک زیرساخت شود تا مسیر و راه را برای سایر امور تسهیل کند.

رادان گفت: اگر در وضعیت مطلوب در امر ترافیکی بودیم این حجم از تصادفات و جان‌باختگان نباید توجیهی می‌داشت و باید وضعیت بهتری در این موارد تجربه می‌کردیم.

رئیس پلیس کشور گفت: اگر اجرای درست از فرایندی غلط داشته باشیم یعنی راه را اشتباه رفته‌ایم؛ باید بتوانیم اجرای درست از یک ویژگی درست، آن هم به صورت جهادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا به سهم ۱۲ درصدی پلیس در کاهش تصادفات برسیم؛ همچنین تلاش کنیم در ارائه خدمات به مردم "تسهیل‌گری" داشته باشیم.

رادان تصریح کرد: این میزان جرایم بازدارنده نیست و باید تلاش کنیم تا قوانین و مقررات بازدارندگی داشته باشد.

او ادامه داد: بنا داشتیم تا از سردار هادیانفر در یکی از حساس‌ترین مراکز پلیس یعنی فرماندهی قرارگاه تحلیل داده استفاده کنیم، اما متأسفانه محقق نشد و واقعیت این است که وزیر راه با من تماس گرفتند و از من خواستند تا با مأمور سردارشدن هادیانفر در این وزارتخانه موافقت کنم.

سردار رادان در پایان برای سردار سید تیمور حسینی آرزوی موفقیت و برای سردار هادیان فر آرزوی سعادت کرد.

او در ادامه بيان كرد:  بنا داشتیم تا از سردار هادیانفر در یکی از حساس‌ترین مراکزمان در پلیس یعنی فرماندهی قرارگاه تحلیل داده استفاده کنیم، اما متاسفانه این امر محقق نشد.

رئیس پلیس کشور درباره چرایی عدم تحقق این انتصاب گفت: واقعیت این است که وزیر راه با من تماس گرفت و از من خواست تا با مامورست سردار هادیانفر در این وزارتخانه موافقت کنم.

رادان ادامه داد: راستش را بخواهید ما دیدیم که این وزارتخانه سهم ۳۸ درصدی در کاهش تصادفات دارد، در حالی که پلیس سهم ۱۹ درصدی دارد. از این رو با حضور ایشان در وزارت راه موافقت شد و سردار هادیانفر به وزارت راه می‌روند و من مطمئنم که در آنجا منشا اثر خواهند بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۰ دی ۱۴۰۲
بهتره کسانی که قانون را مدام رعایت نمیکند جریمشون پلکانی با ضریب بازدارنده حساب بشه،قول میدم جواب بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۹ دی ۱۴۰۲
قیمت جریمه ها هم خیلی زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۹ دی ۱۴۰۲
چرا همه چیز را در افزایش جریمه و جیب در دست مردم را توجیه می نمایند ؟ چرا به سایر دلایل توجه نمی شود ؟ فقط افزایش جریمه را حل می دانند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۸ دی ۱۴۰۲
بعضی ماشین‌ها اگر کنار نروی توی صندوق عقب می‌رود و یا آنقدر بوق می‌زنند تا گوشها کر شود در حالیکه حداقل سرعت مجاز حرکت می‌کنیم پلیس مطمئنم قانونمند است و کسی رفیقش باشد هم جریمه را پاک نمی‌کند.
آخرین اخبار