مشکلات تامین نوار تست قند خون از زبان بیماران دیابتی

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات تامین نوار تست قند خون و قیمت متفاوت آن گلایه کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

بیماران مبتلا به دیابت باید به صورت منظم برای پیشگیری از بالا رفتن قند خون به روش‌های گوناگون بتوانند از وضعیت قند خون آگاهی پیدا کنند یکی از روش‌های کنترل آن با دستگاه قند خون انجام می شود. اما به گفته شهروندخبرنگار ما مدتی است قیمت نوار تست قند خون به صورت متفاوت عرضه می شود و هم قیمت بالای آن آنها را به دردسر انداخته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از این موضوع گلایه کرد و خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خواهشمندم در مورد نحوه فروش دارو گزارشی تهیه بفرمائید. بنده در ۲۴ مهر ماه امسال دو بسته ۵۰ تایی نوار قند به قیمت ۱۳۹ هزار تومان خریدم. امروز همین دارو را ۱۸۰ هزار تومان خریدم لازم به توضیح است که شرکت بیش از دو بسته نمی‌فروشد و هر مرتبه هم سی و سه هزار تومان هزینه حمل و بیش از هفت روز معطلی دارد تا به دست ما برسد.  همین نوار قند را اگر سرچ بفرمایید در سطح شهر فراوان است، ولی قیمت آن برای دو بسته حتی تا ششصد هزار تومان هم هست. خواهشمندم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۹ دی ۱۴۰۲
خدایا تمامی مشکلات فعلی و حتی آینده این مردم بزرگ و شریف را حل بفرما به حق صاحب الزمان زمان از جمله تمامی کمبود ها از انسولین قلمی و.. نوار تست قند انواع دارو انواع لاستیک انواع مایحتاج زندگی مردم خدایا همه حاجات مردم مارا به حق امام حسین ع برآورده بفرما التماس دعا بنده بیمار دیابتی انسولینی هستم خدا کنه زودتر بمیرم شفای همه ببماران به حق محمد و آل محمد
آخرین اخبار