شناسایی ۱۶ نقطه حادثه خیز در معابر شهر کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۱۶ نقطه حادثه خیز در معابر شهر کرمانشاه گفت : رفع این نقاط با حضور و مشارکت دستگاه‌های متولی سرعت خواهد گرفت.

حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از برخی معابر شهر کرمانشاه، گفت : امروز با همراهی شهردار، معاون دادستان، مدیر دفتر فنی استانداری و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت میدانی از برخی نقاط بازدید صورت گرفت و تصمیمات خوبی برای رفع نواقص و مشکلات آن‌ها اتخاذ شد.

حاجیان با اشاره به شناسایی ۱۶ نقطه حادثه خیز در معابر شهر کرمانشاه گفت: رفع این نقاط با حضور و مشارکت دستگاه‌های متولی سرعت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: رفع این نقاط با حضور و مشارکت دستگاه‌های متولی سرعت خواهد گرفت.

وی با اشاره به فوت ۹۱ نفر در حوادث ترافیکی درون شهری کرمانشاه در ۸ ماه گذشته و رشد ۱۵ درصدی افراد جان باخته نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: در بازدید صورت گرفته از بلوار سرحدی و منتهی به میدان طاق بستان مقرر شد شهرداری سرعت گاه نصب شود و همچنین یک برج نوری اداره‌ی برق انجام دهد.

شهردار کرمانشاه افزود: اقدامات شهرداری برای اصلاح نقاط حادثه خیز خصوصاً در حوزه‌های رفع معضلات ترافیکی، ایمن سازی معابر و کاهش تصادفات، اقدامات خوبی هم انجام شده است.

نوروزی گفت: قرارگاه کاهش تصادفات به میزبانی پلیس تشکل و تصمیمات خوبی از جمله همین بازدید‌های میدانی گرفته شد.

وی با بیان اینکه تعداد خودرو‌های کرمانشاه با معابر شهری تناسبی ندارد، گفت: بر همین اساس معابر جدیدی در حال احداث بوده و تعدادی نیز مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه تا هفته‌های آینده هم معبر جدید دیگری احداث خواهد شد.

وی تکیه بر ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش توان این ناوگان برای ارتقا خدمات رسانی به شهروندان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: لازم است برای تشویق و ترغیب مردم به استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی فرهنگ سازی صورت گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.