برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در شهر جدیدمهستان

در جشنواره فرهنگی هنری شهر جدید مهستان از مادران، همسران شهدا، هنرمندان تجلیل شد.

امام جمعه شهر جدید مهستان برگزاری این جشنواره با محوریت مادران و همسران شهدا را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: تربیت فرزندان صالح توسط مادران نشان دهنده نقش مهم مادر در خانواده است.
حجت الاسلام صفدری به شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعین حرم اشاره کرد و گفت: این‌ها فرزندان برومند این مادران بودند که تربیت صحیح مادران، از آنان الگو‌های بی بدیل ساخت و امروز ما به آنان افتخار می کنیم و مدیون آن ها هستیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید مهستان هم از تدوین بر نامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی در این شهر با هدف انگیزه بیشتر به شهروندان و تشویق برای زندگی و کار بیان کرد و گفت: پویایی شهر‌های جدید برای دولت بسیار ضروری است و این جشنواره‌ها کمبود مسائل فرهنگی را جبران و استعداد نو را شناسایی می‌کند.
ذبیح الله زارع افزود: روند پرشتاب افزایش جمعیت شهرجدید مهستان این ضرورت را ایجاب می‌کند تا سرانه‌های خدماتی نیز متناسب با آن رشد کند و این اجتماعات می‌تواند ما را در رساندن به اهداف فرهنگی و زندگی شهری کمک کند.
وی گفت: در ماه‌های اخیر در ابعاد مختلف فعالیت‌های فرهنگی ورزشی با محوریت سالن‌های ورزشی، سرای محلات و خانه هنرمندان رونقی دوچندان گرفته است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های متنوع آموزشی، برپایی ایستگاه‌های ورزش همگانی، مسابقات و جشن‌های متنوع از جمله اقداماتی است که با استقبال خوب مردم در این شهر روبرو شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.