معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

کاسبان منصف استان بوشهر تجلیل می‌شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در راستای تشویق واحد‌های صنفی برتر استان هر دو هفته یک بار کاسبان منصف و دارای عملکرد مطلوب استان بوشهر تجلیل می‌شوند.

علی باستین در کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با بیان اینکه گشت‌های مشترک باید در همه شهرستان‌های استان بوشهر ایجاد شود، اظهار داشت: گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر اصناف با راهبری فرمانداران در ۱۰ شهرستان استان بوشهر با محوریت اداره کل صمت و همکاری دستگاه‌های متولی از جمله جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی از امروز ایجاد و تا اطلاع ثانوی ادامه یابد.

وی با تأکید بر ارسال فعالیت گشت‌های مشترک نظارت بر بازار استان بوشهر به‌صورت روزانه تصریح کرد: به‌منظور بررسی پرونده‌های متشکله صنفی متخلف و اعمال قانون در مأموریت‌های گشت مشترک نظارت بر بازار مقرر شد که اداره کل تعزیرات حکومتی نسبت به تأمین نیروی انسانی لازم در همه شهرستان‌های استان اقدام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تأکید بر اطلاع‌رسانی هفتگی در اقدامات و عملکرد مأموریت گشت‌های مشترک نظارت بر بازار بوشهر، گفت: در راستای تشویق واحد‌های صنفی برتر استان هر دو هفته یک بار کاسبان منصف و دارای عملکرد مطلوب استان بوشهر تجلیل می‌شوند.

باستین با تأکید بر برخورد با متخلفان و سودجویان در بخش‌های مختلف اقتصادی و تنظیم بازار تصریح کرد: مصوبات تنظیم بازار باید با نظارت دقیق از سوی دستگاه‌های مختلف و متولی اجرایی شود.

وی نظارت دقیق بر قیمت اجناس به ویژه کالا‌های اساسی را مورد تأکید قرار داد و افزود: تحقق شعار امسال مهار تورم و رشد تولید در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این راستا اقدامات مهم و موثری در دست اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۹ دی ۱۴۰۲
این کار خیلی شایسته و خوب است