برگزاری رویداد اینوتکس پیچ در کرمانشاه

مدیر نوآوری شرکت نیروی غرب و کارخانه نوآوری کرمانشاه گفت : اینوتکس پیچ بخش رقابتی از نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس است که هرسال با حضور کشور‌های مختلف و نمایندگان استانی از سراسر کشور در محل پارک علم وفناری پردیس برگزار می‌شود.

معتضدی مدیر نوآوری شرکت نیروی غرب و کارخانه نوآوری کرمانشاه در خصوص رویداد اینوتکس پیچ، گفت : این رویداد سالانه به صورت رقابتی در ۶ استان برگزار می‌شود که در نهایت از هر استان ۲ تیم انتخاب خواهند شد و سپس برگزیدگان استانی اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه اینوتکس رقابت خواهند کرد.

مدیر نوآوری کارخانه نوآوری کرمانشاه ادامه داد: در استان ما از ۵۰ تیم که پس از فراخوان درخواست شرکت در این رویداد را داشتند ۱۵ تیم موفق به شرکت در رویداد شدند که در نهایت دو تیم به مرحله کشوری راه یافتند.

وی بیان کرد: مفتخریم که تیم‌های منتخب استان در سال ۹۹ مقام اول این رویداد را در مرحله کشوری کسب کردند. امیدواریم تیم‌های منتخب امسال نیز در مرحله کشوری حرف برای گفتن داشته باشند و برای استان افتخارآفرینی کنند.

معتضدی با بیان اینکه در‌های کارخانه نوآوری کرمانشاه به روی استارتاپ‌ها، فریلنسر‌ها (آزادکاران) و فعالین حوزه فناوری و نوآوری باز است، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان این رویداد و همه فعالین و علاقمندان اکوسسیتم فناوی و نوآوری با مراجعه به کارخانه نوآوری پس از پاسخ دادن به پرسشنامه و طی مراحل ابتدای می‌توانند از امکانات و خدمات رفاهی و حمایتی مختلف از جمله منتوریگ، محیط کاراشتراکی و... بهره‌مند شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار