کشف ۱۰۴ حلقه لاستیک قاچاق/ دستگیری پنج شکارچی غیرمجاز

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران انتظامی کنگاور ۱۰۴ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی ۱۰۴ حلقه لاستیک قاچاق تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

 رستمی ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا دو نفر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف سه قبضه اسلحه شکاری

فرمانده انتظامی پاوه از دستگیری پنج شکارچی غیرمجاز به همراه کشف سه قبضه اسلحه شکاری و ۳۰ عدد فشنگ در این شهرستان خبر داد.

فضل الله پرنو اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی ملندر پاوه حین گشتزنی در روستا‌های اطراف به ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان و پژو ۴۰۵ مشکوک و نسبت به توقیف آن‌ها اقدام کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروی وانت نیسان لاشه ۲ رأس گراز به همراه یک قبضه سلاح شکاری و ۱۵ عدد فشنگ کشف شد.

 پرنو تصریح کرد: مأموران همچنین در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵ نیز ۲ قبضه اسلحه شکاری و ۱۵ عدد فشنگ کشف کردند.

فرمانده انتظامی پاوه با اشاره به کشف سه قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و ۳۰ عدد فشنگ از هر ۲ خودرو، گفت: هر پنج شکارچی غیرمجاز دستگیر و لاشه گرازه‌ای شکار شده نیز تحویل محیط زیست شد.

وی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: موضوع تحت رسیدگی و بررسی قرار دارد

کشف ۵ تن چوب قاچاق در صحنه 

سرپرست فرماندهی انتظامی صحنه از کشف پنج تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

اسفندیار زینی اظهار کرد: مأموران انتظامی صحنه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی شهرستان به یک دستگاه نیسان حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی صحنه پس از توقیف خودروحامل بار آن را متوقف و در بازرسی‌های انجام شده پنج تن چوب قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون ریال کشف کردند.

 زینی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی او به دستگاه قضایی خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.