جهاد اسلامی فلسطین: نتانیاهو تسلیم واقعیت میدان نبرد شود

سخنگوی نظامی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تاکید کرد که تنها راه پیش روی نخست وزیر رژیم صهیونیستی تسلیم شدن در مقابل واقعیت میدان نبرد است.

به نقل از خبرگزاری سما، «ابو حمزه» سخنگوی نظامی سرایا القدس گفت:رژیم صهیونیستی حتی اگر جنگ را تا ابد ادامه یابد، هدف اعلام شده دشمن برای از بین بردن مقاومت، به فرمان خدا محقق نشده و نخواهد شد و هرکس بخواهد ما را خلع سلاح کنیم، جانش را می‌گیریم.

وی اعلام کرد: یک فروند هواپیمای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در آسمان خان یونس سرنگون شد و اطلاعات مهمی از آن به دست آوردیم. ما همچنین یک نیروی ویژه صهیونیستی را که در ساختمانی پنهان شده بود، به هلاکت رساندیم.

سخنگوی نظامی سرایا القدس همچنین خاطرنشان کرد: تا زمانی که جنگ ادامه داشته باشد، هیچ بازگشت و ثباتی برای شهرک نشینان صهیونیست در نوار مرزی غزه وجود نخواهد داشت.

وی همچنین تاکید کرد: در نهایت نتانیاهو چاره‌ای جز پذیرش آنچه میدان اقتضا می‌کند، نخواهد داشت.

ابو حمزه همچنین افزود: ما همچنان به نبرد پایداری در جنگ نسل کشی تحمیل شده بر مردم بی‌دفاع خود ادامه می‌دهیم. ملت فلسطین و مقاومت غرور آفرین آن‌ها قوی‌تر و بزرگ‌تر از تمام تلاش‌های نکبت‌بار برای از بین بردن آن است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار