کشور‌های اسلامی در صلح با اسرائیل بازنگری کنند

نایب رئیس مجلس فلسطین گفت: روابط دوجانبه برخی کشور‌ها با اسرائیل برخلاف مصوبات امت اسلامی است.

نایب رئیس مجلس فلسطین در پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: به شما از فلسطین، مسجدالاقصی و قدس درود می‌فرستیم. فلسطین مهد رسالت‌های آسمانی است. 

نایب رئیس مجلس فلسطین افزود: از جنایات اسرائیل ۹۶ روز می‌گذرد. تجاوزات در قدس و کرانه باختری ادامه دارد و شاهد جنایات متعددی هستیم؛  بیش از هشت هزار مفقودالاثر داریم و ۶۵ هزار خانه را ویران کردند؛ زخمی‌های زیادی داریم و دست و پایشان قطع شده و یک میلیون نفر از شمال به جنوب غزه کوچ کردند.

وی بیان کرد: ملت فلسطین از مرحله سختی گذشت. آن‌ها می‌خواستند ما را به وحشی‌گری متهم کنند و مردم را گمراه کنند. امت اسلامی و عرب‌هایی که در کشور‌های اروپایی و امریکایی هستند از فلسطین‌ حمایت کردند و خواهان پایان نسل کشی شدند. 

نایب رئیس مجلس فلسطین گفت: روابط دوجانبه برخی کشور‌ها با اسرائیل برخلاف مصوبات امت اسلامی است، چون باعث مجوزی برای کشتار مردم فلسطین توسط صهیونیستها می‌شود؛کشور‌های اسلامی در صلح با اسرائیل بازنگری کنند.

وی بیان کرد: تصمیمات اجلاس عربی اسلامی در ریاض باید اجرا شود. آن‌ها می‌خواهند بین‌گروه‌های فلسطینی اختلاف بیندازند و تفرقه باعث خیر نمی‌شود. 

نایب رئیس مجلس فلسطین گفت: ملت فلسطین پایدار است و در برابر توطئه‌ها از زمان بریتانیا ایستاده است و پرچم سفید را بالا نخواهیم برد و مبارزه را ادامه خواهیم داد.

برچسب ها: ایران و فلسطین ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار