طرح عمرانی آموزش و پرورش مهدیشهر پس از ۱۸ سال آماده بهره‌برداری است

فرماندار مهدیشهر گفت: طرح عمرانی ساختمان آموزش و پرورش این شهرستان پس از ۱۸ سال انتظار برای دهه فجر انقلاب در بهمن‌ماه آماده بهره‌برداری است.

مجتبی اقوامی‌پناه فرماندار مهدیشهر در نشست شورای آموزش و پرورش مهدیشهر با موضوع ساماندهی طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و اجرای طرح مولدسازی، با اشاره به رشد ۱۵ درصدی بعضی از طرح‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش این شهرستان در قالب مدرسه و استخر گفت: برخی طرح‌ها باید از طریق مولدسازی، تبدیل به احسن شوند تا به بهترین شکل بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به بهره‌برداری و افتتاح اداره آموزش و پرورش مهدیشهر پس از ۱۸ سال انتظار در بهمن ماه هم‌زمان با دهه فجر، گفت: دغدغه‌های مدیران مدارس و والدین در موضوع فضای محدود آموزشی در مهدیشهر پذیرفتنی است و آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان در این زمینه باید بیش از پیش همراهی داشته باشند.

فرماندار مهدیشهر بیان کرد: ضرورت دارد اجرای طرح نیمه‌تمام مدرسه آذرکیانی، محوطه‌سازی مجتمع فرهنگی و هنری باقرالعلوم و استخر دانش‌آموزی این شهرستان برای بهره‌برداری تکمیل شود.

اقوامی‌پناه به حضور دانش‌آموزان تبعه افغان در مدارس دولتی اشاره و تصریح کرد: بالای ۸۰ درصد جمعیت دانش‌آموزی برخی از مدارس مهدیشهر را اتباع افغانی تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار