معرفی سرمربی جدید نفتی های آبادان به زودی

سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان تا پایان هفته معرفی می شود.

محمدحسین رحمانی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در جمع هواداران گفت: بعد از استعفای تلویحی ویسی پس از پایان بازی با گل گهر و موافقت ضمنی برای ماندن وی تا پایان نیم فصل اول، جلسات هیات مدیره برای تعیین شاخصه‌های انتخاب سرمربی برگزار شد، اما با توجه حساسیت موضوع، رسیدن به نام نهایی سرمربی مستلزم زمان و جلسات مختلف بود و در همین راستا با گزینه‌های متفاوتی در این چند وقت صحبت کردیم.

در حین انجام مذاکرات با گزینه‌ها برای هدایت نفت، فیلم بازی‌های این فصل تیم به همراه فیلم بازی ۱۶، ۱۷ بازیکنی که شرایط جذب آن‌ها تقریبا برای ما مساعدتر است را برای گزینه‌های نهای ارسال کردیم.

جذب بازیکن در نیم فصل با توجه به اینکه آن‌ها با تیم های‌شان قرارداد دارند بسیار دشوار است و در چنین شرایطی تنها بازیکنانی که بند فسخ در قراردادشان وجود دارد می‌توانند به راحتی جذب شوند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان افزود: در نیم‌فصل می‌توانیم شش بازیکن را از لیست مان خارج و همین تعداد بازیکن جدید به علاوه ۲ سهمیه آزاد جذب کنیم.

برنامه‌های گزینه‌های نهایی‌مان را گرفته‌ایم و به گزینه نهایی بسیار نزدیک هستیم و تا پایان هفته سرمربی جدید تیم را به صورت رسمی معرفی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.