وقوع ۸ هزار و ۵۰۰ حادثه ترافیکی در چهارمحال و بختیاری

از ابتدای امسال تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ حادثه ترافیکی در چهارمحال و بختیاری رخ داده است.

محمود شمسی‌پور رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: یک پایگاه اورژانس در ورودی جنوبی شهرکرد در مراحل ابتدایی ساخت است و مجوز احداث یک پایگاه اورژانس در محله مهدی‌آباد صادر شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت پایگاه‌های اورژانس در شهرکرد متناسب است، اظهار کرد: باتوجه به ترافیک شهر شهرکرد و افزایش جمعیت شهرکرد پیگیر راه‌اندازی سه پایگاه در شهرکرد هستیم، ساخت پایگاه میدان قمربنی‌هاشم (ع) پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و انشاالله سال آینده افتتاح خواهد شد.


بیشتر بخوانید


شمسی‌پور اضافه کرد: در سال آینده ۵۰ نفر استخدام اورژانس استان می‌شوند، اما با این حال کماکان با کمبود نیرو ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه اورژانس هوایی استان از ابتدای امسال تاکنون ۴۴ مورد پرواز برای خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها انجام شده است، ادامه داد: پایگاه اورژانس چهارمحال و بختیاری یکی از فعال‌ترین پایگاه‌های کشور است و بسیاری از عملیات‌های نزدیک مرز‌های استان از جمله خوزستان و کهگلویه و بویر احمد را نیز انجام می‌دهد.

شمسی‌پور گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۱ هزار تماس با اورژانس انجام شده که از این تعداد ۳۴ هزار مورد منجر به اعزام آمبولانس و ۱۱ هزار به‌صورت مشاوره بوده است.

وی اضافه کرد: مزاحمت‌های تلفنی استان از ۱۵ هزار و ۶۰۰ مورد امسال به ۲۰ هزار و ۹۰۰ مورد افزایش یافته است.

شمسی‌پور با بیان اینکه بیشتر حوادث ترافیکی در محور بروجن به لردگان اتفاق می‌افتد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ حادثه ترافیکی در استان رخ داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار