جباری: همه دوست داریم برانکو سرمربی پرسپولیس شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه ما می‌خواهیم برانکو دوباره سرمربی پرسپولیس شود و دوست داریم که او برگردد.

رضا جباری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه هنوز  بعد از جدایی یحیی گل محمدی، وضعیت سرمربی جدید سرخپوشان مشخص نشده است، اظهار کرد: من هم همانند هواداران از وضعیت موجود ناراحت هستم و مدیرعامل باشگاه  باید کار‌ها را مدیریت می‌کرد تا این اتفاقات رخ ندهد. امروز که این مسائل به وجود آمده باید مدیریت دنبال راه حل باشد، چون من و هواداران نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم.

جباری گفت: به نظرم آن چیزی که هواداران دوست دارند برایشان محقق کنند. همه برانکو را می‌خواهند و دوست داریم که او برگردد. برانکو هدایت  تیم ملی ایران و تیم پرسپولیس را برعهده داشته و از کارنامه درخشانی برخوردار است و می‌خواهیم که او دوباره سرمربی پرسپولیس شود. اگر مشکلاتی وجود دارد با هواداران صادق باشند و خیلی راحت صحبت کنند.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد:  به نظرم  در این برهه از زمان یک مربی خارجی خوب می‌تواند حاشیه‌ها را از  پرسپولیس دور کند. البته نمی‌خواهم بگویم که مربیان داخلی ما قابل نیستند چون قطعا مربیان خوبی داریم، اما حواشی که در اطراف  تیم است به نظرم اگر سرمربی خارجی در این مقطع باشد بیشتر کمک می‌کند.

او درباره حواشی ایجاد شده بین او و مدیربرنامه لوکادیا گفت: این قضیه به ۵ ماه پیش برمی‌گردد که صحبتی بین ما انجام شد که مربیان هم می‌توانند شهادت بدهند. مدیر برنامه لوکادیا به من گفت که می‌تواند بهتر از ما لوکادیا را به پرسپولیس بیاورد، اما امروز به خاطر یکسری از مسائل زیر حرف خود زد و واقعا نمی‌دانم و نیازی ندارم تا دروغ بگویم. این اتفاق ۵ ماه پیش رخ داد و الان نگفتم که لوکادیا برمی‌گردد. اگر می‌شود چنین اتفاقی رقم بخورد چرا نباید بازیکنان خوب خارجی جذب شوند. البته  اکنون او مدیربرنامه لوکادیا نیست و نمی‌دانم با چه سمتی جواب داده است. من حرفم این بود که اگر کسانی هستند که می‌توانند بازیکنان خوب به باشگاه بدهند باید مدیریت بشود و این اتفاق بیفتد. ما نباید بازیکنان ضعیف خارجی را جذب کنیم.

جباری درباره اعتماد به بازیکنان جوان و اینکه تیم‌های پایه پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم اتفاق خوبی است و ما نه در پرسپولیس بلکه باید در کل فوتبال شاهد چنین اتفاقی باشیم. وقتی ما به بازیکن ۲۲ ساله جوان می‌گوییم، این اتفاق برای من ناامید کننده است. دوست دارم که مربیان شجاعت داشته باشند که از بازیکنان ۱۶، ۱۷ ساله در تیم خود استفاده کنند. بازیکنان جوانی در تیم‌های پایه داریم که استحقاق بازی در لیگ برتر را دارند و باید آن‌ها در تیم‌های بزرگسال بازی کنند. این اتفاق رقم خورد و از حضور جوانان خوشحال خواهم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار