ساختار مدیریت بحران در حوزه شهری شیراز بازبینی شود

رئیس کمسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز بر ضرورت بازبینی و ارتقای ساختار مدیریت بحران در حوزه شهرداری تأکید کرد.

مسعود زارعی در جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری شیراز گفت: ساختار مدیریت بحران در حوزه شهرداری باید بازبینی شود و ارتقا یابد.

او همچنین بر تهیه تجهیزات مورد نیاز بحران‌های مختلف و نگه‌داری آن‌ها در انبار‌هایی که به همین منظور در مناطق احداث می‌شود، تأکید کرد.

زارعی اظهار کرد: آموزش افراد متخصص و همچنین برگزاری مانور‌های مختلف به صورت مستمر در دستور کار حوزه‌های شهرداری قرار گیرد تا در زمان بحران بتوان با استفاده از افراد کار آزموده و زبده و تجارب حاصل ازهمین مانور‌ها به شهروندان خدمت‌رسانی کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: جایگاه مدیریت بحران باید مستحکم بوده و با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون و موجود در شهرداری و برنامه‌ریزی‌های لازم قبل از وقوع حادثه، تهیه و ابلاغ شرح وظائف حوزه‌ها در زمان وقوع بحران، اطلاع‌رسانی به موقع، اجرایی کردن چارت I.C.S و تهیه کردن بانک‌های اطلاعاتی لازم، آموزش مدیران و کارکنان می‌تواند موثر و مثمر ثمر واقع شود و موجب افزایش میزان تاب‌آوری شهری در مقابله و رویارویی مانند سیل، زلزله و ... شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار