استاندار کردستان خبر داد

تامین ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب سد قوچم

زارعی کوشا با بیان اینکه پروژه سامانه انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است، گفت: ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در سال جاری تخصیص یافته است.

اسماعیل زارعی کوشا شامگاه شنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های اقتصادی، صنعتی، عمرانی و حوزه کشاورزی شهرستان قروه که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، اظهار کرد: پروژه سد قوچم یکی از پروژه‌های در حال پیگیری و رایزنی جهت بهره‌برداری در سال آینده  است.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه این موضوع را به صورت خاص از لحاظ تخصیص اعتبار با نظم و جدیت و بدون وقفه باید در موقع مقرر به اتمام برسد، افزود: مشکل آب شهرستان‌های قروه و دهگلان در حوزه شرب، کشاورزی و صنعتی با اجرای این کلان پروژه برطرف می‌شود.

وی از  تخصیص ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در سال جاری خبر داد و افزود: تخصیص های مناسبی تا پایان سال به استان‌ها ابلاغ می‌شود و باعنایت پروردگار، با تامین اعتبار لازم، این پروژه هم تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

زارعی کوشا در ادامه به پروژه درمانگاه دزج و بیمارستان جدید شهرستان قروه اشاره کرد و افزود: احداثبیمارستان‌های جدید در شهرستان‌های قروه و کامیاران باید از محل مولد سازی در اولویت قرار گیرد.

در این جلسه پیرامون مشکلات مربوط به زنجیره فولاد و گلخانه روستای دوسر شهرستان قروه، مشکلات مرتبط با بازسازی کشتارگاه دام و طیور و تکمیل کتابخانه عمومی این شهرستان نیز مواردی بیان و مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.