شهروندخبرنگار سیستان و بلوچستان؛

تاخیر در پرداخت وام ازدواج دغدغه این روز‌های جوانان نیکشهری

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در پرداخت وام ازدواج به جوانان شهرستان نیکشهر خبر داد و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

جوانان با دریافت وام ازدواج می‌توانند بخشی از مخارج  ازدواج و تشکیل خانواده  را تامین کنند. با وجود اینکه تسریع در ارائه این تسهیلات از سوی مسئولان بار‌ها مورد تاکید قرار گرفته، اما تاخیر در پرداخت آن چالش بزرگی را برای جوانان به وجود آورده است.

شهروند خبرنگار ما که در بانک صادرات شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان ثبت نام کرده است، از تاخیر در ارائه این تسهیلات خبر داد و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.
 
متن پیام شهروندخبرنگار

 سلام از اردیبهشت ماه امسال در بانک صادرات شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان برای وام ازدواج در بانک صادرات ثبت نام کردم و کل پرونده من کامل است، اما خبری از پرداخت آن نیست خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی بهادری
۱۰:۲۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام، 8 ماه از عقدمون میگذره و هنوز بانک صادارت-شعبه بهبهان پیامکی برای تشکیل پرونده و ادامه روند بهمون نداده.
بخدا 1 ماه طول کشید تا قلق ثبت نام وام توی بانک مورد و نظرو یاد گرفتیم. رفتیم توی صف ی که هر 1 ماه نهایت 5 تا 5 نفر کم میشه ازش. من میدونم اسمم هم در بیاد اینقدر مارو میبرن و میارن که ضامن ها تایید کنند، بعد باید بشینیم ببینیم که کی برامون واریز میکنند، واقعاً بودجه اختصاص دادن اینجور میکنن.
آخرین اخبار