بارش برف راه ۲۴۰ روستای آذربایجان غربی را بست

مدیر کل راهداری آذربایجان غربی گفت: راه دسترسی تعداد ۲۴۰روستا بدلیل بارش برف مسدود است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از بازگشایی راه دسترسی ۲۲۰ روستا طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: راه دسترسی تعداد ۲۴۰روستا بدلیل بارش برف مسدود است.

ایرج دست نشان، با اشاره به بارش برف و مه گرفتگی در گردنه‌های مایین بلاغ و زمزیران، بارش برف در محور‌های تمرچین پیرانشهر، قره تپه - سلماس، محور‌های مواصلاتی چایپاره- محور‌های مواصلاتی چالدران، افزود: طی شبانه روز گذشته عملیات برف روبی بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان انجام شده است. 

وی از بکارگیری ۵۵ دستگاه ماشین آلات در عملیات برف روبی خبر داد و گفت: نزدیک به یک هزار تن شن و ماسه در این راستا مصرف شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آماده‌باش کامل ۹۰۰ تن از کارکنان راهداری برای خدمات رسانی در محور‌های ارتباطی استان همزمان با بارش نزولات آسمانی خبر داد و گفت: پرسنل این اداره کل در قالب ۶۸ اکیپ و ٢٠ گشت راهداری در ۶٨ راهدارخانه، شیفت‌های مرکز مدیریت راه‌ها و نیرو‌های پشتیبانی جهت برفروبی و نمک پاشی، اقدامات پشتیبانی و حمایتی در راستای برقراری تردد در محور‌های ارتباطی سطح استان حضور داشته و در آماده‌باش کامل قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.