ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای مشارکت مردم در انتخابات

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت : همه وظیفه دارند فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای مشارکت مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنند.

محمدرضا آمویی فرماندار شهرستان کرمانشاه در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه با بیان اهمیت مشارکت بیشتر اقشار مختلف مردم در انتخابات گفت : حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات اسفند ماه امسال، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را همچون گذشته به بدخواهان ثابت خواهد کرد.

وی با اشاره بر لزوم ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه یادآور شد: اگر قرار است یک جامعه سالم داشته باشیم و مردم از یک زیست اجتماعی مطلوب برخوردار باشند باید شور و نشاط را در رگ‌های جامعه به ویژه نسل جوان تزریق کرد.

فرماندار کرمانشاه افزود: ۴۷ روز تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان داریم و هر کدام از ما در این مدت باقی مانده موظفیم با توجه به تهدیدات و توطئه‌های مختلف دشمنان که قصد دارند با ترفند‌های مختلف مردم را از حضور و مشارکت در این رویداد سیاسی مهم ناامید کرده و بازدارند با تمام توان این دسیسه‌ها را خنثی سازیم.

آمویی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر برروی ۲ مولفه امنیت و انتخابات در کشورمان متمرکز شده است اظهار کرد: در مقوله امنیت دشمن با ایجاد حوادثی، چون انفجار‌های کرمان سعی دارد نگرانی را در بین مردم تزریق کند.

وی اضافه کرد: در بحث انتخابات نیز باید با سرلوحه قرار دادن اصول چهارگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که شامل "مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت" است در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تمام تلاش خود را بکار گیریم.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و همگان وظیفه دارند افرادی را روانه مجلس کنند که انقلابی‌تر از مجلس یازدهم باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.