رشد ۴۰ درصدی تعیین تکلیف اموال تملیکی در کشور

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: جمع آوری و فروش اموال تملیکی با رشد ۴۰ درصدی نسبت به ادوار قبلی انجام شده است.

سید عبدالمجید اشتهادی در نشست دوره آموزشی کارشناسان و مشاوران حقوقی سازمان اموال تملیکی کشور به میزبانی البرز گفت: مباحث حقوقی فرآیند اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی نقش بسیار مهمی دارد و از همین رو نیز کارشناسان و مشاوران ادارت کل سراسر استان‌های کشور در یک دوره آموزشی ۲ روزه با حضور اساتید مجرب گرد هم آمدند.
 
وی افزود: کارشناسان مباحث حقوقی مرتبط از قوانین امور مبارزه با قاچاق، امور گمرکی، قانون تاسیس سازمان و سایر قوانین حقوقی و کیفری مرتبط را تبیین می‌کنند تا هم قوانین به درستی اجرا شود و هم به دلیل عدم آشنایی با قوانین همکاران در این ادارات دچار تخطی نشوند و بتوانند از حقوق دولت در محاکم قضایی دفاع کنند.
 
وی گفت: تعیین تکلیف کالا‌ها در این دوره با رشد ۴۰ درصدی نسبت به ادوار قبلی انجام شده و با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضایی روند مناسب و مطلوبی در این زمینه ایجاد شده است.
 
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان البرز گفت: در استان البرز نسبت به سال گذشته رشد ۴۶ درصدی در فروش و رشد ۳۴۹ درصدی در خصوص امحا، فروش و واگذاری داشته ایم.
علیرضا حسنعلی پور تمیجانی گفت: امسال در استان البرز بیش از ۵۰۰۰ ردیف پرونده تعیین تکلیف کالا انجام شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.