لزوم توجه جدی به توسعه صنعت، معدن و تجارت در بهمئی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان بهمئی در ابعاد مختلف صنایع، معادن و تجارت نیازمند توجه است.

مدیر کل جدید صنعت، معدن و تجارت استان در دیدار با فرماندار بهمئی و ملاقات عمومی با مردم این دیار بر ضرورت توجه جدی به توسعه صنعتی، معدنی و تجاری بهمئی تاکید کرد.

امیرتیمور موسویان گفت: در بازدیدهایی که از طرح ها و واحدهای صنعتی تولیدی شهرستان بهمئی انجام شد، راهکارهایی برای رفع موانع تولید و رونق در کار اتخاذ شد و از طرفی حضور در مجموعه های اقتصادی در تنظیم برنامه های آتی برای این شهرستان نیز اثربخشی بسیار بالایی خواهد داشت.

وی از تعامل خوب و مستمر فرمانداری بهمئی با اداره کل صمت در تنظیم برنامه توسعه شهرستان قدردانی کرد و بر آمادگی اداره کل صمت برای همیاری با مجموعه مدیریت شهرستان در اجرای برنامه های توسعه ای و اقتصادی ، تاکید کرد.

مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه تجاری بهمئی در کنار توسعه صنعتی و معدنی آن، اقتصاد این شهرستان را متحول خواهد کرد و برگزاری اینگونه نمایشگاه ها به منظور تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا است تا با حذف واسطه‌ها، مردم به صورت مستقیم کالای مورد نیاز خود را تامین کند که این موضوع به اقتصاد اصناف و مردم کمک شایانی می‌کند.

امیرتیمور موسویان اضافه کرد: کشور ما با قرار گرفتن در بین 10 کشور معدنی ،از جایگاه ویژه ای در دنیا برخوردار است و این بخش به همین علت دارای بالاترین مزیت در اقتصاد ملی است و باید نقشه راهی برای این بخش از اقتصاد کشور ترسیم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف معدن در شهرستان بهمئی افزود: انتظار می رود با برنامه ریزی درست و کارشناسی شده درصدد رفع موانع موجود برآییم.

موسویان همچنین در دیدار و ملاقات با تعدادی از مردم بهمئی به مشکلات ، موانع و پیشنهادات آنها پرداخت.

فرماندار بهمئی گفت: کنترل قیمت‌ها از مهمترین مطالبات شهروندان بهمئی است و گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات در جلوگیری از سوء استفاده عده‌ای افراد منفعت طلب در عرضه کالا‌های اساسی مردم نقش مهمی را دارد و اینگونه گشت‌ها در ساعات مختلف باید انجام و با متخلفین برخورد جدی شود.

علی محمدی افزود: انتظار می رود با تلاش مسئولان و همکاری مردم به اهداف مورد نظر صنعت، معدن و تجارت در سطح شهرستان دست یابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.