کرمانشاه ۶ شبکه تلویزیونی برای حوزه‌های انتخابیه طراحی کرده است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت : باهدف فراهم کردن فضای رقابت عادلانه و ایجاد شور انتخاباتی تا پایان هفته ، ۶ کانال تلویزیونی در ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن مفید رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه در نشست مشترک این هیأت با رئیس ستاد انتخابات استان و اعضای ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، گفت : صدا و سیما مهمترین نقش را در ایجاد شور انتخاباتی و فراهم کردن زمینه مشارکت بالای مردم در انتخابات دارد.

سید صداقت‌الله موسوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه صدا و سیمای برای انجام موفق مأموریت انتخاباتی مأموریت ویژه‌ای دارد و با راه‌اندازی ۶ کانال محلی برای ۶ حوزه انتخاباتی استان به دنبال عدالت است.

موسوی این امر را در جهت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر برقراری ۴ مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت دانست و تأکید کرد: زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این کانال‌ها انجام شده و ۶ کانال تلویزیونی در ۶ حوزه انتخابیه تا پایان هفته افتتاح می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه افزود: هر کانال با تولید محتوی متناسب با زیست‌بوم آن منطقه ظرفیت را برای رقابت عادلانه نامزد‌ها و مشارکت آگاهانه مردم فراهم می‌کند.

وی، از آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس برای تبلیغات تلویزیونی از امروز خبر داد و افزود: ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس برای تبلیغات تلویزیونی از امروز آغاز می‌شود؛ نامزد‌ها باید از طریق سامانه ستاد تبلیغات به نشانی em ۱۴۰۲.ir ثبت‌نام کنند.

علی شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ضمن با اهمیت خواندن نقش صدا و سیما در برگزاری پرشور انتخابات، گفت: کانال‌های محلی انتخابات که برنامه‌هایی با محتوی بومی خواهند داشت علاوه بر جذب نظر مردم مناطق مختلف زمینه را برای تبلیغات درست و رقابات سالم و عادلانه نامزد‌ها فراهم می‌کند.

وی از اهتمام صدا و سیما و نشست‌های کارشناسی برای انتخاب نام‌های مناسب برای کانال‌های مذبور تأکید کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.